۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین کج اندیشان به دنبال تخریب چهره بسیج هستند
کد خبر: ۲۱۷۲۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۶ ساعت: ۱۵:۳۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس کل دادگستری قزوین:

کج اندیشان به دنبال تخریب چهره بسیج هستند

رئیس کل دادگستری قزوین ابراز کرد: برخی افراد کج‌اندیش به دنبال تخریب چهره بسیج و ناکار آمد جلوه دادن این نعمت الهی هستند.

کج اندیشان به دنبال تخریب چهره بسیج هستند

به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ،  همایش "بسیج، انقلابی‌گری و مبارزه با فساد" ظهر امروز در سالن عدالت دادگستری استان برگزار شد.
جمال انصاری رییس کل دادگستری استان قزوین در این همایش ضمن تبریک و گرامی‌داشت هفته بسیج اظهار کرد: افتخار می‌کنم در مجموعه‌ای هستم که بخش وسیعی از همکاران و خانواده‌های آن‌ها در کسوت بسیجی هستند.

وی افزود: بسیجی بودن را مایه افتخار و برکت کاری خود می‌دانیم و امیدواریم این روحیه بسیجی در سازمانی پر فراز و نشیب همچون دادگستری مستدام و در سایه آن خدمات شایسته‌ای به مردم استان ارائه شود.

رییس کل دادگستری استان با بیان اینکه بسیج حتی برای کسانی که در این کسوت نیستند نامی آشناست، گفت: امروز بسیج الگویی سرافراز برای تمام حاکمیت‌هایی در دنیا است که می‌خواهند در جهت موفقیت خود قدم بردارند.

انصاری ابراز کرد: بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آزمون‌های سختی را برای تثبیت پایه‌های نظام با موفقیت پشت سر گذاشته و دوران دفاع مقدس نمونه‌ای از آن است .

این مسئول با بیان اینکه بسیج یک ظرفیت عظیم مردمی است که در بحران ها نجات بخش بوده، افزود: بسیج در روانسازی امور و خدمت به آحاد مردم بخصوص قشر محروم گام‌های موثری را برداشته و در حال حاضر با برنامه ریزی‌های سازمانی قدم‌های محکم‌تری برای محرومیت زدایی و ارتقاء فرهنگی جامعه برمی دارد.

وی تصریح کرد: بسیج قدرتی پایان ناپذیر است که تحکیم آن مبتنی بر وجود نیروهای انقلابی، مومن و با بصیرتی است که امروز در اقشار مختلف اجتماعی ما حضور دارند.

انصاری با بیان اینکه بسیج می‌تواند جوامع مختلف را از تلاطم‌های فرارو نجات دهد، گفت: امروزه تقویت و حمایت از تفکر بسیجی و توسعه و نهادینه کردن آن در جامعه یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

رییس کل دادگستری استان بیان کرد: جای تاسف دارد که بعضی از افراد کج اندیش می‌شنویم که به دنبال تخریب چهره بسیج و ناکار آمد جلوه دادن آن هستند.

این مسئول ادامه داد: این رفتارها مانند این است که بخواهیم آفتاب را انکار کنیم در حالی که وجود بسیج انکار ناپذیر بوده چراکه بسیج در هر جایگاه و عرص‌های در حال خدمت رسانی و راه گشا است.

وی در پایان تاکید کرد: اگر بخواهیم تفکر بسیجی را در جامعه گسترش و تعمیق دهیم راهی جز خدمت به آحاد جامعه در هر لباسی با مشی بسیجی خود وجود ندارد و در این مسیر باید دغدغه‌های مردم را کاهش دهیم.

انتهای پیام/‌7006

منبع خبر : پایگاه خبری شاخص

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان