۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین تخلفات ترافیکی تاکسیرانان قزوینی رصد می‌شود
کد خبر: ۲۱۷۰۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۲ ساعت: ۱۲:۴۹ ↗ لینک کوتاه

از طریق دوربین‌های نظارتی؛

تخلفات ترافیکی تاکسیرانان قزوینی رصد می‌شود

دوربین‌های نظارتی، بیشتر در تقاطع‌ها نصب شده اند و در مواردی که تاکسیرانان مرتکب تخلف در تقاطع‌ها شوند تخلف آنها ثبت می‌شود.

تخلفات ترافیکی تاکسیرانان  قزوینی رصد می‌شود
عبدالعلی دربندی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، درباره نحوه نظارت بر عملکرد تاکسیرانان گفت: با همکاری مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین تخلفاتی که موجب ایجاد گره‌های ترافیکی می‌شود، از طریق برگه‌های جریمه ارشادی به تاکسیرانان تذکر داده خواهد شد.

وی در ادامه افزود: یکی از راه‌های نظارت بر نحوه عملکرد تاکسیرانان، استفاده از دوربین‌های نظارتی مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین است؛ در این راستا تخلفات ترافیکی تاکسیرانان از طریق دادن برگه‌های جریمه ارشادی به آنان تذکر داده می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: دوربین‌های نظارتی، بیشتر در تقاطع‌ها نصب شده اند و در مواردی که تاکسیرانان مرتکب تخلف در تقاطع‌ها شوند، تصویری که توسط این دوربین‌ها از آنان گرفته می‌شود در اختیار سازمان قرار می‌گیرد تا تذکرات لازم به تاکسیرانان متخلف داده شود.

دربندی زاده خاطرنشان کرد: با بررسی تصاویر درباره تخلف تاکسیران تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود که عمدتا از آنان تعهد می گیریم تا مجدد مرتکب تخلف نشوند و یا در صورت نیاز پرونده آنان به هیأت انضباطی سازمان ارجاع داده می‌شود.

وی یادآور شد: به هر تاکسیرانی که مرتکب تخلف شود تا سه بار تذکر داده می شود و پس از آن اگر دوباره آن تاکسیران مرتکب تخلف شود، باید در هیأت انضباطی سازمان پاسخگو باشد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان