۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ۹۰۰ نمایشگاه کتاب در مدارس قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۱۶۷۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۹ ساعت: ۹:۵۳ ↗ لینک کوتاه

معاون فرهنگی آموزش و پرورش استان:

۹۰۰ نمایشگاه کتاب در مدارس قزوین برگزار می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین از برگزاری ۹۰۰ نمایشگاه کتاب در مدارس قزوین خبر داد و گفت: سال تحصیلی گذشته استان قزوین در فعالیت‌های مربوط به هفته کتاب و کتابخوانی رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داد.

۹۰۰ نمایشگاه کتاب  در مدارس قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، حجت‌الاسلام علی انصاری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین صبح امروز(چهارشنبه) در جلسه این اداره کل اظهار کرد: هر سال با همکاری و همیاری مدارس سراسر استان، صدها نمایشگاه کتاب در طول هفته کتاب و کتابخوانی در مدارس برگزار می‌شود.
وی افزود: امسال مطابق پیش بینی‌های بعمل آمده، نمایشگاه نمادین هفته کتاب استان در روز 25 آبان ماه در آموزشگاه شاهد نرگس ناحیه یک قزوین برگزار می‌شود.
انصاری در ادامه گفت: امسال از 24 آبان لغایت اول آذر ماه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان روزهای بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران اعلام شده که مدارس سراسر کشور هم زمان با این ایام، طرح 50000 نمایشگاه در 50000 مدرسه را با هزاران نمایشگاه کتاب افتتاح خواهند کرد.
این مسئول فرهنگی استان اضافه کرد: آموزش و پرورش استان قزوین همچون سنوات گذشته با بیش از 900 نمایشگاه در این طرح ملی مشارکت خواهد داشت.
گفتنی است در سال تحصیلی 95- 1394 آموزش و پرورش استان قزوین در فعالیت‌های مربوط به هفته کتاب و کتابخوانی رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان