۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین آنهایی که نسخه سازش با غرب را پیچیدند، امروز به بن بست رسیده‌اند
کد خبر: ۲۱۶۶۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۵ ساعت: ۹:۳۳ ↗ لینک کوتاه

گزیده‌ای از مهمترین بیانات ائمه جمعه استان:

آنهایی که نسخه سازش با غرب را پیچیدند، امروز به بن بست رسیده‌اند

آنهایی که نسخه سازش با غرب را برای کشورمان پیچیدند کسانی هستند که راه به جایی نبرده و به بن بست رسیده‌اند این جمله جزو مهمترین بیانات ائمه جمعه استان در نمازجمعه بود.

آنهایی که نسخه سازش با غرب را پیچیدند، امروز به بن بست رسیده‌اند
به گزارش خبرنگار سیاس  صبح قزوین ، گزیده‌ای از مهمترین بیانات ائمه جمعه استان را در نمازجمعه روز گذشته در ادامه می‌خوانید:

آیت الله اسلامی امام جمعه تاکستان با اشاره به سالگرد ارتحال آیت الله مرعشی نجفی گفت: این عالم ربانی در طول عمر با برکتش با ساخت کتابخانه در قم خدمات شایان توجهی به مردم ارئه کرد. 

در الوند حجت الاسلام مصائبی، خطیب جمعه این شهر رعایت حقوق مردم و کمک به دیگران را از فضایل ارزنده اسلام و توصیه ائمه اطهار اشاره کرد و گفت: عمل به این نکات در دین اسلام عزت و تقوای الهی را به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام رمضانی خطیب جمعه آبیک هم با اشاره به 14 آبان، سالروز فرهنگ عمومی، خواستار گسترش ارزش‌های دینی در بین جوانان شد.

حجت الاسلام هاشمی امام جمعه آوج، با اشاره به حمایت‌های دولت امریکا از داعش گفت: این گروهک تروریستی به عنوان دست پرورده آمریکا به دنبال منفور جلوه دادن اسلام در دنیاست.

امام جمعه بویین زهرا حجت الاسلام زرینه با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با دانش آموزان اشاره کرد و گفت: آنهایی که نسخه سازش با غرب را برای کشورمان پیچیدند کسانی هستند که راه به جایی نبرده و به بن بست رسیده‌اند.

حجت الاسلام فاطمیان امام جمعه اقبالیه با اشاره به مناسبت روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه گفت: اساسی‌ترین اولویت هر کشوری شتاب علم و فناوری است که نباید به هیچ بهانه‌ای متوقف شود.

در خرمدشت، حجت الاسلام موسوی امام جمعه این شهر با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 13 آبان گفت: مردم در این روز به دنیا نشان دادند که همیشه پشتیبان ولایت فقیه و در راه انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام حسینی، امام جمعه معلم کلایه از شکوه و عظمت ملت ایران در 13 آبان سخن گفت و این که مردم امسال پرشورتر از همیشه در این مراسم شرکت داشتند.

در ضیاآباد حجت الاسلام جعفری امام جمعه این شهر به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امروز کشورمان با استفاده از تجربیات گذشته به لحاظ نظامی به پیشرفت‌های خوبی دست یافته است.

حجت الاسلام زارعی، امام جمعه اسفرورین هم با اشاره به روز فرهنگ عمومی از مسئولان خواست با همکاری مردم فرهنگ ناب اسلامی را بیش از پیش در جامعه ترویج دهند.

در خاکعلی حجت الاسلام حسن لو، خطیب جمعه این شهر با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی از حضور با شکوه مردم به ویژه دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان قدردانی کرد.

حجت الاسلام رخ فیروز، خطیب جمعه محمدیه با اشاره به سالروز شهادت حضرت رقیه علیه السلام، بر الگوپذیری هر چه بیشتر از سیره و روش اهل بیت(ع) تاکید کرد.

در سگزآباد حجت الاسلام آقا حسینی، امام جمعه این شهر از زائران اربعین حسینی خواست از هر گونه عمل اختلاف انگیز که باعث خوشحالی دشمنان می‌شود، خودداری کنند.

حجت الاسلام سعیدی امام جمعه ارداق با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با دانش آموزان به مناسبت 13 آبان گفت: امریکا بارها ثابت کرده است که هیچگاه قابل اعتماد نیست.

در شال حجت الاسلام موسوی شالی امام جمعه این شهر با اشاره به کمبود آب و تخصیص بودجه از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به استان قزوین برای حل این مشکل از کشاورزان خواست با انجام آبیاری قطره ای در مصرف این نعمت الهی صرفه جویی کنند.

حجت الاسلام صالحی امام جمعه آبگرم با اشاره به اینکه ولایت فقیه مجری احکام اسلامی است گفت: اگر می‌خواهیم در دنیا عظمت داشته باشیم باید پیرو ولایت فقیه باشیم.

در نرجه حجت الاسلام خداوردی امام جمعه این شهر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان قدردانی کرد.

حجت الاسلام رشوندی امام جمعه محمود آباد نمونه هم با اشاره به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امریکا را دشمن اصلی همه ملت‌های آزاده جهان دانست.

امام جمعه دانسفهان حجت الاسلام انصاری حضور گسترده مردم در تجمع 13 آبان را نشان از هوشیاری و بصیرت مردم ایران دانست.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان