۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین رفسنجانی; دستبوسی متملقانه گناه بزرگی است +تصاویر دستبوسی‌ها از هاشمی
کد خبر: ۲۱۶۵۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۲ ساعت: ۷:۴۴ ↗ لینک کوتاه

از حرف تا عمل

رفسنجانی; دستبوسی متملقانه گناه بزرگی است +تصاویر دستبوسی‌ها از هاشمی

هاشمی گفته: من برای دستبوسی‌ها این حق را برای خودم نمی‌دانم، بقیه خودشان می‌دانند. باید از رفسنجانی پرسید اگر نظر او درباره دستبوسی ها، مخالفت با این کار و حتی گناه دانستن آن است، چرا خود در دهه های گذشته، عملا گامی در مسیر حذف آنها برنداشته بود؟

رفسنجانی; دستبوسی متملقانه گناه بزرگی است +تصاویر دستبوسی‌ها از هاشمی
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،اکبر هاشمی رفسنجانی گفته است: من برای دستبوسی‌ها این حق را برای خودم نمی‌دانم، بقیه خودشان می‌دانند. چون این کار اگر تملق باشد و باعث غرور شود گناه بزرگی است و خداوند به ما اجازه نداده است.
او این اظهارات را در مراسم اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت و نخستین جشنواره شیخ طبرسی در سالن شهید مطهری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات مطرح کرده است. در این مراسم که توسط دانشگاه آزاد برگزار شد، اولین جایزه علامه طباطبایی به هاشمی رفسنجانی اهدا شد!

دستبوسی از علمای دینی و بزرگان این حوزه، موضوعی است که با دستبوسی از مقامات اجرایی کاملا متفاوت است؛ به وضوح مورد دوم فرهنگ تملق و چاپلوسی را گسترش می دهد. با این وجود، اظهارات هاشمی در مخالفت با این دستبوسی ها، در حالی است که به عقیده بسیاری، دستبوسی از مقامات اجرایی از دوره ریاست جمهوری خود هاشمی نهادینه شده و حتی پس از آن، به دوران روسای جمهور بعدی نیز سرایت کرده است. 

با این وجود، باید از هاشمی پرسید اگر نظر او درباره دستبوسی ها، مخالفت با این کار و حتی گناه دانستن آن است، چرا خود در دهه های گذشته، عملا گامی در مسیر حذف آنها برنداشته بود؟ ماجرا تا جایی پیش رفته که حتی در مورد دستبوسی های سال های اخیر از رفسنجانی، بسیاری از افراد، فارغ از نیات افراد، رفتار خود هاشمی را که بسیار عادی برخورد کرده و آن را پذیرفته بود، مورد انتقاد قرار داده اند.















انتهای پیام/1404

منبع: صراط

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان