۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین رشد ۵ درصدی بخش کشاورزی تا پایان برنامه ششم توسعه
کد خبر: ۲۱۶۴۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۸ ساعت: ۱۵:۲۴ ↗ لینک کوتاه

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد:

رشد ۵ درصدی بخش کشاورزی تا پایان برنامه ششم توسعه

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: با توجه به برنامه ششم توسعه که در دستور کار مجلس است تا پایان سال ۹۹ ، سالانه ۵ درصد رشد بخش کشاورزی در سراسر کشور خواهد بود.

رشد ۵ درصدی بخش کشاورزی تا پایان برنامه ششم توسعه
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، محمدعلی جوادی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی پیش از ظهر امروز(شنبه) در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید اقدامات موثری را علی‌رغم کمبود منابع مالی موجود کشور در بخش‌های مختلف انجام داده است.
وی افزود: پایبندی به قانون و مقررات و قانون اساسی، دلبستگی به نظام جمهوری اسلامی، ایجاد آرامش و ثبات در کشور، کنترل تورم، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان از جمله اقدامات دولت بوده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: در زیربخش‌های مجموعه فعالیت‌های دولت، بخش کشاورزی نسبت به سایر بخش‌ها موفق بوده است به طوریکه درصد رشد این بخش در سال 94 درحدود 5.4 درصد، سال 93 نیز 3.8 و سال 92 در حدود 4.7 درصد رشد داشته است.
جوادی تصریح کرد: با توجه به برنامه ششم توسعه که در دستور کار مجلس است تا پایان برنامه ششم در سال 99 ، سالانه 5 درصد رشد بخش کشاورزی در سراسر کشور خواهد بود.
وی در ادامه بیان کرد: استان زرخیز قزوین در بین محور صنعت، گردشگری و کشاورزی، در بخش کشاورزی موفق‌تر بوده است که امیدواریم با توجه به مطالعاتی که در نزدیک به نیم قرن پیش تاکنون در دشت قزوین صورت گرفته است، قزوین نیز بتواند در آینده‌ای نه چندان دور، تولیدات بهتر و بیشتری داشته باشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در ادامه با تشکر از زحمات رئیس جهاد کشاورزی استان عنوان کرد: با توجه به ارزیابی صورت گرفته، عملکرد استان طی دو سال گذشته مناسب بوده و در بیشتر شاخص‌ها رشد مثبتی داشته است و مسائل علمی و فنی به خوبی در اقدامات سازمان جهاد کشاورزی استان دیده شده است.
وی تصریح کرد: آقای متقی مدیرکل جدید سازمان جهاد کشاورزی استان نیز فرد شناخته شده‌ای است که سال‌های متمادی در بخش کشاورزی در قسمت‌های مختلف مدیریت کرده‌اند و امروز به عنوان نفر اول بخش کشاورزی در استان انتخاب شده‌اند که امیدواریم اقدامات موثری در راستای ارتقاء بخش کشاورزی استان انجام دهند.
جوادی بیان کرد: امیدواریم همانطور که استان قزوین قطب کشاورزی کشور است در آینده نیز به عنوان صادرکننده عمده محصولات کشاورزی به خارج از کشور باشد و در زمینه‌های مختلف نظیر تنظیم بازار موفق ظاهر شود.
وی خاطرنشان کرد: در مورد ساختار نیروی انسانی وزارتخانه، حرکت‌های مختلفی صورت گرفته که یکی از کارها سندی است که پس از سه سال مطالعه به تصویب سازمان مدیریت کشور رسید و آن نیز تربیت مدیران آینده وزارت جهاد کشاورزی در همه سطوح مدیریتی است که در برخی از استان‌ها به صورت پایلوت اجرا شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در پایان گفت: سند دومی نیز که بسیار برای وزارت کشاورزی کارساز است، سند توسعه منابع انسانی وزارت می‌باشد که بر اساس آن در آینده‌ای نزدیک، تعداد دیگری نیرو به وزارتخانه اضافه می‌شود.
انتهای پیام/7003



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان