۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین قصاب متخلف در بوئین زهرا یکسال از فعالیت محروم شد
کد خبر: ۲۱۶۳۵۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۵ ساعت: ۱۰:۳۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره دامپزشکی بوئین زهرا:

قصاب متخلف در بوئین زهرا یکسال از فعالیت محروم شد

رئیس اداره دامپزشکی بوئین زهرا گفت: پیرو پیگیری های انجام شده توسط واحد نظارت بر بهداشت عمومی شهرستان بوئین زهرا ، قصاب متخلف به جریمه سنگین نقدی و یک سال محرومیت از اشتغال محکوم شد.

قصاب متخلف در بوئین زهرا یکسال از فعالیت محروم شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، مهدی مهرزاده، رئیس دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: یکی از عرضه کنندگان متخلف که بارها به عناوین مختلف به مراجع قضایی معرفی شده بود، به شش ماه حبس و یک سال محرومیت از شغل قصابی محکوم شد که با نظر قاضی پرونده و تعهد نامبرده به ۳۶میلیون ریال جزایی نقدی بدل از حبس محکوم شد.

وی افزود: اهمیت بهداشت مواد قضایی امروز آنگونه است که متخلفین این حوزه به عنوان مجرم شناخته شده و به مجازات سنگین محکوم می شوند و این نشان از ارتقاء سطح فرهنگ عمومی و استقبال ارگانهای مربوطه در زمینه رعایت  بهداشت مواد غذایی با منشاء دامی است.

مهرزاده تاکید کرد: با توجه اینکه عده ای سودجو از طریق کشتار غیر مجاز موجب تهدید علیه بهداشتی عمومی می شوند، این اداره بیش از پیش به یاری همشهریان در خصوص اطلاع رسانی به دامپزشکی نیازمند است و عموم مردم می توانند ضمن تماس با شماره ۴ رقمی ۱۵۱۲ و یا ارسال پیامک به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۵۱۲ اداره دامپزشکی را یاری رسانده و هریک نقش یک بازرس بهداشتی را داشته باشند.
انتهای پیام/3008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان