۰۳/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۲ شنبه

صبح قزوین بیش از ۴ هزارنفر طی شش ماه گذشته در استان قزوین بیکار شده‌اند
کد خبر: ۲۱۶۳۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۴ ساعت: ۱۴:۴۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس مجمع نمایندگان استان:

بیش از ۴ هزارنفر طی شش ماه گذشته در استان قزوین بیکار شده‌اند

نماینده قزوین در مجلس تصریح کرد: در شش ماه گذشته بیش از ۴ هزار نفر کارگر در استان قزوین بیکار شده اند و تعداد قابل توجهی از کارگران شاغل نیز ماه هاست حقوق دریافت نکرده اند.

بیش از ۴ هزارنفر طی شش ماه گذشته در استان قزوین بیکار شده‌اند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، داود محمدی نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز ظهر امروز سه شنبه در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان اظهار کرد:امروز باید الویت همه ما توجه به حل آسیب های اجتماعی باشد و پرداختن به مسائل سیاسی نباید ما را از پرداختن به این مهم بازدارد.
وی در ادامه افزود:امروز آسیب های اجتماعی چون ویروس خطرناکی بلای جامعه ما شده است و باید با راه کارهای فوری و عملیاتی جبران مافات کرد.
نماینده قزوین در مجلس تصریح کرد: در شش ماه گذشته بیش از 4 هزار نفر کارگر در استان قزوین بیکار شده اند و تعداد قابل توجهی از کارگران شاغل نیز ماه هاست حقوق دریافت نکرده اند و زیر بار فشارهای طاقت فرسای اقتصادی و گرانی کمرشان خم شده است.
وی در ادامه اضافه کرد:امروز جوانان و متاهلان و تحصیل کردگان ما برای کار به هر دری که میزنند نه تنها شغل مناسب که هیچ شغلی برای امرار معاش پیدا نمی کنند.
این نماینده ابراز کرد: امروز جوانان و متاهلان و تحصیل کردگان ما به جای مسئولان  ذیربط در برابر خانواده های خود احساس شرمندگی می کنند.
وی افزود:امروز مسئله اعتیاد بیش از دو و نیم میلیون نفر از مردم را درگیر خود کرده و کاهش سن اعتیاد  و روی آوری بانوان و تغییر مصرف از موادمخدر صنعتی به سنتی جامعه و خانواده ها را به شدت آزار می دهد.
محمدی بیان کرد:امروز جامعه ما با ناهنجاری های فرهنگی و اخلاقی و حاشیه نشینی روبروست  و تاخیر در مقابله با آن آثار و آفات جبران ناپذیری در پی دارد.
وی افزود:همه ما در قبال این معضلات اجتماعی مسئولیم و باید در پیشگاه خداوند متعال پاسخگو باشیم.
همه باید با پرهیز از تنش های بی ثمر سیاسی و تمرکز بر خرد جمعی و بهره گیری از ظرفیت های کامل دولت،قوه قضائیه و قوه مقننه در راستای حل مشکلات اساسی مردم و مهار آسیب های اجتماعی و ایجاد شور و نشاط و امید در جامعه بکوشیم و با احساس مسئولیت در این مسیر گام برداریم.
وی در پایان بیان کرد: از سفر پربرکت ریاست جمهوری به استان قزوین و استقبال زیبنده مردم خوب استان صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان