۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین اسناد مصوبه انتقال آب سدطالقان منتشر شد+اسناد
کد خبر: ۲۱۶۲۱۵ نویسنده: شیدا یاوری تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۹ ساعت: ۱۲:۸ ↗ لینک کوتاه

طی سخنان روشنگرایانه نماینده سابق قزوین؛

اسناد مصوبه انتقال آب سدطالقان منتشر شد+اسناد

با انتشار سخنرانی جنجالی نماینده سابق قزوین در رسانه‌ها روابط عمومی استانداری قزوین خواستار ارائه اسناد ادعای حجت الاسلام حسینی شد که این اسناد توسط دفتر حجت الاسلام حسینی منتشر شده است.

اسناد مصوبه انتقال آب سدطالقان منتشر شد+اسناد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده سابق قزوین طی روزهای گذشته به مناسبت شهادت امام سجاد(ع) در حسینه آیت الله موسوی شالی(ع) طی سخنانی از نحوه بهره برداری دولتمردان از مصوبات سابق نمایندگان مجلس انتقاد کرد و سفر رئیس جمهور به استان قزوین را بدون دستاورد جدیدی برای مردم دانست.
وی در این سخنرانی با اشاره به سفر دکتر روحانی به قزوین گفت: این سفر برای استان قزوین هیج دستاورد جدیدی نداشته است، مصوبه انتقال آب از سد طالقان در مجلس گذشته با حضور آقای لاریجانی رئیس مجلس صادر شده بود؛ اما در سفر اخیر دولت به قزوین این مصوبه را به نام خودشان ارائه دادند.

با انتشار این خبر در رسانه‌ها روابط عمومی استانداری قزوین خواستار ارائه اسناد ادعا شده از سوی حجت الاسلام حسینی شد که در این خبر این اسناد توسط دفتر حجت الاسلام حسینی نماینده سابق مجلس منتشر شده است.

نشست اعضای مجمع نمایندگان استان قزوین در دفتر دکتر لاریجانی

در چهاردهم دی ماه ۱۳۹۳ مجمع نمایندگان استان قزوین به همراه استاندار و معاونان وی و وزیر نیرو و معاونش در دفتر دکتر لاریجانی، رئیس مجلس گردهم جمع می‌شوند تا در خصوص بحران آب در استان قزوین به بحث و بررسی بپردازند.
این نشست مصوبات بسیار مهمی داشت که در رسانه‌ها منتشر شد.

نامه مورخه ۴ بهمن ماه ۱۳۹۳ دفتر دکتر لاریجانی به چیت چیان وزیر نیرو و حجتی، وزیر جهاد کشاورزی و دکتر تاجگردون، رئیس کمیسیون تلفیق رسیدگی به بودجه ۱۳۹۴




انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

شکوری / ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰

در صداقت سید شک نکنید
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان