۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین تصمیم گیری حراست‌ها باید مبتنی بر واقعیت‌ها باشد
کد خبر: ۲۱۶۱۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۶ ساعت: ۱۱:۵۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس مرکزحراست وزارت کشور در قزوین:

تصمیم گیری حراست‌ها باید مبتنی بر واقعیت‌ها باشد

مشاور وزیر و رئیس مرکزحراست وزارت کشور اظهار داشت: افزایش رضایتمندی مردم از نظام از وظایف حراست‌هاست و تصمیم گیری حراست ها باید مبتنی بر واقعیت‌ها باشد.

تصمیم گیری حراست‌ها باید مبتنی بر واقعیت‌ها باشد
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، ابراهیم شوشتری در همایش توجیهی-آموزشی حراست‌های تابعه استانداری قزوین که در سالن جلسات باغستان جهاد کشاورزی برگزار شد ، بیان داشت: مجموعه حراست از وسعت و دامنه کاری زیادی برخوردار است و نباید وظایف و ماموریت های های این افراد محدود پنداشته شود. 
وی افزود: مردم در نظام جمهوری اسلامی جایگاه و نقش جدی و مهمی در عرصه‌های مختلف دارند و این مردم بودند که نقش اصلی را در شکل گیری انقلاب و استمرار آن در مقاطع مختلف با محوریت و نقش بی بدیل رهبری ایفا کردند.
رئیس مرکزحراست وزارت کشور تصریح کرد: حضرت امام نسبت به حضور مردم توجه جدی داشت فلذا رضایت مردم یک اصل مهم و اساسی در حضور همیشگی مردم در پشتیبانی از نظام و انقلاب است.
وی گفت: حراست‌ها در سازمان از جمله ها واحدها و مراکزی هستند که در جهت ایجاد رضایت مردم نقش دارند
شوشتری اضافه کرد: رضایت مردم به خصوص در شهرداری‌ها از اهمیت بالایی بر خوردار است و یکی دیگر ازمحیط‌های مرتبط با استانداری، بخشداری‌ها هستند که محل مراجعات مردم است و بحث تکریم ارباب رجوع در آنها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.
وی ادامه داد: مردم ارتباطات زیادی دارند و در رفت و آمد در سازمان‌ها و ادارات هستند و تکریم آنها با رویکرد رضایت نقش پر رنگی دارد.
شوشتری در ادامه بیان کرد: مدیران در این محیط‌ها باید نسبت به انجام کارهای مردم توجه ویژه ای داشته و ارتباط درستی برقرار کنند و کارکنان حراست در این موضوع نقش مهمی را ایفا می کنند.
وی اضافه کرد: حراست‌ها در ارتباط با مردم باید رفتار مناسبی داشته و نظارت ویژه‌ای داشته باشند.
شوشتری عنوان کرد: نباید نیروهای انسانی در سازمان ها به مشکل برخورد کنند و خدای نکرده به سمت فساد گرایش پیداکنند چون نیروهای انسانی سرمایه‌های سازمان‌ها هستند که نظام برای تربیت آنها، هزینه پرداخت کرده و وظیفه حراست مرقبت از این سرمایه است.
وی گفت: یکی از وظایف حراست ها دقت و توجه نسبت به محیط پیرامون و پیشگیری از بوجود آمدن مسائل سیاسی و قومی بویژه در ایام انتخابات می باشد و در این زمینه لازم است حراست ها جایگاه مستقل خود را حفظ کنند.
این مسئول بیان کرد: در زمان انتخابات باید فضایی ایجاد شود که هم رقابت خوب و هم مشارکت مردم را داشته باشیم و حراست ها در این موضوع نقش مهم و نظارتی را ایفا می‌کنند.
شوشتری عنوان کرد: کارکنان حراست ها حضور خلاقانه باید در محیط ها داشته باشند و حراستی موفق کسی است که بیش از دیگران از خود مراقبت کند و تصمیم گیری‌های آن مبتنی بر واقعیت‌ها باشد.
 انتهای پیام/2002

منبع: سایت استانداری قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان