۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین تمدید ثبت‌نام اینترنتی نفوس و مسکن/ ثبت‌نام ۱۶/۳ درصدی خانوارهای قزوینی در سایت سرشماری
کد خبر: ۲۱۶۰۵۴ نویسنده: منوچهر حیاتی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۴ ساعت: ۱۱:۲۱ ↗ لینک کوتاه

قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری در استان خبرداد:

تمدید ثبت‌نام اینترنتی نفوس و مسکن/ ثبت‌نام ۱۶/۳ درصدی خانوارهای قزوینی در سایت سرشماری

قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن در قزوین عنوان کرد: پیش از این ثبت نام اینترنتی تا ۲۴ مهرماه اعلام شده بود اما به دلیل مشارکت گسترده مردم در روزهای اخیر ثبت نام اینترنتی تمدید شد.

تمدید ثبت‌نام اینترنتی نفوس و مسکن/ ثبت‌نام ۱۶/۳ درصدی خانوارهای قزوینی در سایت سرشماری
منوچهر حیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، درباره وضعیت ثبت نام سرشماری در قزوین اظهار کرد: هشتمین دوره سرشماری نفوس و مسکن از سوم مهرماه همزمان با سراسر کشور در استان قزوین آغاز به کار کرد.
وی در ادامه افزود: این سرشماری در دو مرحله انجام می‌شود که مرحله اول از سوم تا بیست و چهارم مهرماه بود که در این مرحله برای اولین بار سرشماری به صورت اینترنتی است و خانواده‌هایی که مایل باشند می‌توانند از طریق سامانه sarshomari۹۵.ir در سرشماری شرکت کنند.
این مسئول اذعان کرد: پیش از این ثبت نام اینترنتی تا 24 مهرماه اعلام شده بود اما به دلیل مشارکت گسترده مردم در روزهای اخیر و با هدف افزایش مهلت ثبت نام، ثبت نام اینترنتی به مدت سه روز تا پایان روز سه شنبه 27 مهرماه تمدید شد.
وی اذعان کرد: مرحله دوم و اصلی سرشماری که به صورت عملیاتی میدانی صورت می‌گیرد از سرشماری حضوری نیز از 28 مهرماه سال جاری آغاز می‌شود و به مدت یک ماه ادامه دارد.
حیاتی بیان کرد: دراین مرحله اطلاعات خانوارها توسط فرد آمارگیر جمع‌آوری شده و به صورت اینترنتی و با تبلت در سامانه ثبت می‌شود، اما کسانی که پیش از این در سامانه اینترنتی اطلاعات خود را وارد کرده باشند فقط کد رهگیری را به فرد آمارگیر ارائه می‌دهند.
وی ادامه داد: تا کنون حدود 61 هزار خانوار معادل 3/16 درصد از مردم استان قزوین در سرشماری شرکت و کد آماری دریافت کرده اند.
قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن در قزوین در پایان ابراز کرد: اتوبوس آسان خدمت از امروز(شنبه) در میدان آزادی قزوین آماده خدمت رسانی به مردم است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان