۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین آیین نمادین هفته پیوند اولیاء و مربیان در ۱۵۰۰ مدارس استان برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۱۵۹۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۱۹ ساعت: ۱۳:۵۵ ↗ لینک کوتاه

دیرکل آموزش و پرورش قزوین:

آیین نمادین هفته پیوند اولیاء و مربیان در ۱۵۰۰ مدارس استان برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: آیین نمادین هفته پیوند اولیاء و مربیان ۲۵ مهر ماه در ۱۵۰۰ مدرسه استان برگزار می‌شود.

آیین نمادین هفته پیوند اولیاء و مربیان  در ۱۵۰۰ مدارس استان برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین صبح امروز در حاشیه جلسه انجمن اولیاء و مربیان اظهار کرد: مشاركت، نقش و جايگاه خانواده در نظام تعليم و تربيت و هم سويي آنها با روش‌هاي آموزشی و تربيتي در پیشبرد اهداف و برنامه‌های آموزش و پرورش نقش اساسی دارد.
وی افزود: برنامه ريزان، مديران اجرايي و افكار عمومي جامعه باید به این موضوع توجه جدید داشته باشند، هم سویی روش های آموزشی و به خصوص تربیتی در سه سطوح خانه، مدرسه و جامعه می تواند در تربیت فرزندان و دانش آموزان مثمرثمر خواهد بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: از 24 لغایت 30 مهر ماه به نام " هفته پیوند اولیاء و مربیان " نامگذاری شده است که باید در این هفته بیش از پیش به موضوع مشارکت والدین در برنامه های آموزشی و تربیتی پرداخته شود.
وی خاطر نشان کرد: آیین نمادین هفته پیوند اولیاء و مربیان در روز یکشنبه 25 مهر ماه همزمان رأس ساعت 8:30 صبح در 1500 مدرسه استان برگزار شد.
قاسمی تصریح کرد: تشکیل ستاد بزرگداشت هفته پیوند اولیاء و مربیان در مناطق، برپایی نمایشگاهی از انتشارات انجمن اولیاء و مربیان با تخفیف ویژه، ارائه خدمات رایگان مشاوره ای، دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم مناطق و اختصاص بخشی از خطبه های نمازجمعه 23 مهر ماه به موضوع هفته پیوند اولیاء و مربیان از جمله برنامه های این هفته می باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین در ادامه گفت: در این هفته از اعضای فعال در انجمن های مدارس تقدیر و تجلیل خواهد شد، همچنین از خيرين و خيرين مدرسه ساز و ايثارگران عضو انجمن اولياء و مربيان مدارس تجلیل خواهد شد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان