۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین افزایش ۶۵ درصدی کشفیات اقلام ضدارزشی و محافل ضدفرهنگی
کد خبر: ۲۱۵۷۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۱۱ ساعت: ۱۲:۵۹ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی شهرستان البرز خبرداد:

افزایش ۶۵ درصدی کشفیات اقلام ضدارزشی و محافل ضدفرهنگی

فرمانده انتظامی شهرستان البرز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان گفت: کشفیات اقلام ضد ارزشی و محافل ضد فرهنگی در سال جاری نسبت به سال گذشته ۶۵ درصد افزایش داشته است.

افزایش ۶۵ درصدی کشفیات اقلام ضدارزشی و محافل ضدفرهنگی
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان در محل ستاد فرماندهی انتظامی البرز برگزار شد.
در این مراسم سرهنگ سهراب خسروی فرمانده انتظامی شهرستان البرز در سخنانی عنوان کرد: شعار سال ۹۵ ناجا “همه با هم برای امنیت و آرامش” انتخاب شده که این شعار مبین اهمیت همراهی آحاد مردم و مسؤولان در ایجاد امنیت پایدار است.
خسروی افزود: تلاش نیروی انتظامی بر جلب مشارکت‌های همگانی بوده و مسؤولان عزیز نیز می‌توانند با پشتیبانی‌های معنوی و لجستیکی این نیرو را در انجام وظایف خود همراهی کنند.

کاهش ۱۸ درصدی سرقت و افزایش کشفیات در شهرستان البرز
وی پیشگیری از سرقت، مقابله با کالای قاچاق، برخورد با هرگونه اقدامات هنجارشکنانه و امنیت اخلاقی، مبارزه با مواد مخدر وکاهش حوادث ترافیکی را از جمله اولویت‌های ناجا در سال جاری دانست و ادامه داد: نیروی انتظامی شهرستان توانسته در طول سال ۹۴ کاهش ۱۸ درصدی سرقت و افزایش کشفیات را داشته باشد.
خسروی با اشاره به افزایش ۴۵ درصدی کشف کالای قاچاق عنوان کرد: اجرای طرح مقابله با کالای قاچاق و ارز درشهرستان البرز ادامه خواهد داد.

افزایش ۶۵ درصدی کشفیات اقلام ضد ارزشی و محافل ضد فرهنگی
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: کاهش حوادث جاده‌ای یکی از موضوعاتی است که مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده و دراین خصوص نیز شهرستان البرز دستاوردهای خوبی داشته است.

عضو شورای تأمین شهرستان البرز در ادامه سخنان خود از ایجاد قرارگاه جهادی آموزش در نیروی انتظامی خبر داد و اظهارداشت: این قرارگاه دارای اولویت‌هایی همچون آموزش مهارت تیراندازی، استانداردسازی رفتار کارکنان، حقوق شهروندی و آمادگی جسمانی است.

کسانی که برای ایجاد امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کند در حال عبادت هستند
درادامه این مراسم حجت‌الاسلام موسوی موینی امام جمعه شهرمحمدیه در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی ابراز داشت: عبادت ۷۰ جزء دارد و کسانی که برای ایجاد امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کند در حال عبادت هستند.
موینی ادامه داد: ثواب نگهبانی در راه خداوند و تلاش برای ایجاد امنیت در جامعه از خواندن نماز شب هم بالاتر بوده و خداوند برای حافظان جان، مال و امنیت مردم جایگاه بسیار والایی قائل است.
امام جمعه محمدیه بیان داشت: حسین(ع) برای خدمت به اسلام، قرآن، آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی مردم از شهر خود مهاجرت کرد و همواره ثواب مهاجرین الی‌الله در نزد خداوند محفوظ است.
موسوی موینی در ادامه خاطرنشان کرد: امام خمینی از سال ۱۳۴۰ تا ۱۳۵۷ استقامت و مبارزه کردند تا انقلاب اسلامی پیروز شد و ما نیز اگر بخواهیم در قابل دشمنان پیروز شویم باید استقامت و بصیرت را پیشه خود قرار دهیم.
مردم باید در چهارچوب ضوابط و قوانین نظم اجتماعی را رعایت کنند
فرماندار شهرستان البرز نیز در بخشی از این مراسم ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: اگر امروز توانسته‌ایم در جهان و خاورمیانه ایستاده و با تروریست‌های تکفیری مبارزه کنیم به جهت تلاش‌های نیروی انتظامی در تأمین امنیت داخلی است.
عسگری اضافه کرد: امروز می‌توانیم بدون داشتن دغدغه امنیت داخلی نقش خود را درعرصه امنیت بین‌المللی ایفا کنیم که آنرا مدیون نیروهای پرتلاش ناجا هستیم.
وی ادامه داد: برای پایداری نظم و امنیت همراهی تمام ارکان جامعه با نیروی انتظامی نیاز است تا بتوانیم شرایط لازم را برای رشد و توسعه کشور فراهم کنیم.
فرماندار شهرستان البرز بیان داشت: مردم باید در چهارچوب ضوابط و قوانین نظم اجتماعی را رعایت کرده و مؤثرین فرهنگی و اجتماعی نیز به افزایش همبستگی جامعه کمک کنند.
این مسئول ابراز داشت: امروز در بسیاری از موضوعاتی که سال‌های گذشته دغدغه مردم و مسؤولان بود شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی هستیم بصورتی که این مهم بدون تلاش نیروی انتظامی و پلیس‌های تخصصی حاصل نمی‌آمد.
در ادامه این مراسم، درجات تنی چند از افسران حاضر در میدان توسط فرمانده سپاه و دادستان بخش مرکزی شهرستان البرز نصب و از خدمات پرسنل نمونه فرماندهی انتظامی شهرستان البرز با تقدیم لوح یادبود و هدیه تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/3009
منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان