۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین آزادی و زنده بودن ایران منجر به بیداری یمن می‌شود/ انصارالله یمن از رهنمودهای رهبر ایران درس می‌گیرد
کد خبر: ۲۱۵۶۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۵ ساعت: ۱۰:۵۷ ↗ لینک کوتاه

رهبر حزب المستقبل یمن در قزوین:

آزادی و زنده بودن ایران منجر به بیداری یمن می‌شود/ انصارالله یمن از رهنمودهای رهبر ایران درس می‌گیرد

رهبر حزب المستقبل یمن عنوان کرد: در دفاع مقدس همه دنیا بر علیه ایران می‌جنگیدند و امروز هم همه دنیا بر علیه یمن می‌جنگند که آزادی و زنده بودن ایران منجر به بیداری یمن می‌شود و اگر یمن بیدار شود، تمام کشورهای عربی بیدار می‌شوند.

آزادی و زنده بودن ایران منجر به بیداری یمن می‌شود/ انصارالله یمن از رهنمودهای رهبر ایران درس می‌گیرد
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین ، حجت الاسلام سید حسن العماد رهبر حزب المستقبل یمن در همایشی با موضوع انقلاب یمن در مسجد امام حسن عسکری اظهار کرد:  انقلاب مردم یمن با تأسی از رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره ) و هدایت‌های رهبر فرزانه جمهوری اسلامی ایران ایجاد شد.
وی یادآور شد: امروز ما در جهان اسلام شاهدیم که پیام انقلاب اسلامی ایران به همه نقاط جهان صادر شده و الگوی انقلاب اسلامی در جهان اسلام به معرض نمایش درآمده و حکومت‌های وابسته به  غرب در حال سقوط هستند. 
این مسئول افزود: باید قدردان جایگاه ولایت فقیه و رهبری را بود، مردم یمن برای رهبری امام خامنه‌ای بسیار ارزش قائل‌ هستند. 
وی اضافه کرد: آنچه که واقعا دشمن نتوانست به آن خدشه وارد کند جایگاه شهدا و حضرت امام خامنه ای بود، هرچقدر دشمن تلاش کرد تا در باورهای دینی مردم یمن خدشه‌ای وارد کند، نتوانست زیرا مردم یمن در تصمیم خود مصمم هستند و از کلام و رهنمودهای ایشان بسیار تبعیت می‌کنند.
سید حسن العماد افزود: این همه هجمه به یمن برای چیست؟ برخی کشورهای عربی منطقه و غرب به یمن حمله می‌کنند علت چیست؟ مگر مردم یمن چه گناهی مرتکب شده اند؟ جرم مردم یمن تبعیت از ولایت فقیه و رهبری فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای است. انصارالله یمن از رهنمودهای رهبر ایران درس گرفت و این اتفاقات را رقم زدند و این تفکر در مردم یمن ایجاد شد.
وی تصریح کرد: این همه جنگ با ایران و امروز با یمن برای چیست؟ حتما سری در این قضیه هست، آنها می‌دانند اگر در این دو کشور امام خامنه ای و نور ولایت و رهبری نبود ما امروز نبودیم و حتی شیعه هم نبود.
رهبر حزب المستقبل یمن درباره جایگاه رهبری عنوان کرد: واقعا اگر امام خامنه ای و رهبری ایشان نبود این انقلاب حفظ نمی‌شد دشمن پس از امام خمینی(ره ) نمی‌خواست این پرچم حسینی باقی بماند. دشمن نمی‌خواهد که ایران و یمن پرچمدار امام زمان(عج) باشند.
وی در ادامه با اشاره به حملات سنگین آل سعود در یک سال گذشته به مردم یمن، گفت: برخی از کشورهای عربی منطقه و غرب دست در دست عربستان داده اند تا کشور یمن را به سلطه خود درآورند؛ البته به هیچ کدام از اهداف خود دست پیدا نکرده اند و به فرموده مقام معظم رهبری پیروزی از آن مردم یمن است.
وی عنوان کرد: با حفظ وحدت و حضور مردم در صحنه و کمک به مستضعفین و پیروی از ولایت، پیروزی نزدیک است.
سید حسن العماد گفت: در دفاع مقدس همه دنیا بر علیه ایران می‌جنگیدند و امروز هم همه دنیا بر علیه یمن می‌جنگند که آزادی و زنده بودن ایران منجر به بیداری یمن می‌شود و اگر یمن بیدار شود، تمام کشورهای عربی بیدار می‌شوند.
انتهای پیام/2002

منبع: خبرگزاری بسیج قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان