۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین کوک سازهای انتخاباتی در دل گردهمایی‌های ورزشی
کد خبر: ۲۱۵۶۰۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۵ ساعت: ۱۰:۴ ↗ لینک کوتاه

آیا قصه پرغصه شهر زیر آوار تبلیغات زودهنگام دفن می‌شود؟

کوک سازهای انتخاباتی در دل گردهمایی‌های ورزشی

۸ ماه مانده به کارزار اردیبهشت ۹۶، برخی سازهای تبلیغاتی‌شان را در حوالی گردهمایی‌ها و همایش‌های ورزشی کوک می‌کنند و سعی بر این دارند تا در دل اجتماعات مردمی عملکرد سال‌های گذشته را از زیر تیغ نگاه‌های عام و خاص مردم دور نمایند.

کوک سازهای انتخاباتی در دل گردهمایی‌های ورزشی
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، خیلی زودتر از آنچه که فکرش را می‌کردیم فضای شهری ما تحت تفکراتی منفعت‌گرا وارد گود انتخابات شده و به شکلی ملموس مشاهده می‌شود که در سال متنهی به انتخابات دوره پنجم و برگزیدن اعضای جدید شورای شهر، بسیار زودهنگام‌تر از دوره‌های گذشته بانگ تبلیغاتی مزین شده به برخی اصول عوام پسند، مجاری شنیداری و دیداری شهروندان را نوازش می‌دهد.

حنجره‌هایی که پیش از این می‌بایست به پاس اعتماد موکلانشان فغان مظلومیت این خطه را به اطلاع پیگیران حوزه اجرایی می‌رساندند و گام‌های حرکتی شهر ما را در مسیر رشد و توسعه متوازن همگون می‌کردند، سه سال از دوره فعلی را با خاموشی محض سپری کردند و بی‌آنکه دغدغه‌ای از قصه پر غصه شهر بکاهند امروز را فرصتی دوباره برای رسیدن به کرسی‌های شورا می‌نامند.

بر همین اساس نیز شاهد آن هستیم که ۸ ماه مانده به کارزار اردیبهشت ۹۶، برخی سازهای تبلیغاتی‌شان را در حوالی گردهمایی‌ها و همایش‌های ورزشی کوک می‌کنند و سعی بر این دارند تا در دل اجتماعات مردمی و در پس پرده اهدای چند کادوی رنگ و رو رفته عملکرد سال‌های گذشته را از زیر تیغ نگاه‌های عام و خاص مردم دور نمایند و در فضایی آکنده از تملق، لکه سیاسی‌کاری را بر پیشانی پاک ورزش مهر کنند.

قطع به یقین رخ دادن این مورد و مواردی این چنین در ماه‌های آتی بیش از پیش عملیاتی خواهند شد و متولیان این شیوه سنتی، با این تفکر که می‌توانند همچون دوره‌های قبل بسته‌های خود را با ر‌أی برآمده از ناآگاهی مردم پر کنند و یکی از هفت کرسی شورای بعدی را به نام خود سند بزنند، حرکت خواهند کرد.

این اتفاقات در حالی رقم می‌خورند که ابزار ارتباطی توسعه یافته در محافل اجتماعی خرد و کلان سبب ساز ارتقای سطح آگاهی و بینش مردم نسبت به مسائل شهری شده و قطع به یقین شهروندان در انتخابات سال آینده رأی خود را ارزانی چند همایش و گردهمایی هدف‌دار نمی‌کنند و با دقتی مضاعف در ترسیم سیمای فردای شهرشان سهیم خواهند شد.
نویسنده: مهدی بیگدلو

انتهای پیام/2002
منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان