۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین دفاع مقدس الگوی بی‌مانند برای همه ملت‌های جهان است
کد خبر: ۲۱۵۴۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۳۱ ساعت: ۹:۱ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز:

دفاع مقدس الگوی بی‌مانند برای همه ملت‌های جهان است

فرمانده سپاه شهرستان البرز عنوان کرد: دفاع مقدس الگوی بی‌مانند برای همه ملت‌های جهان است که نتایج ایستادگی و مجاهدت‌های ملت ایران در ۸ سال جنگ تحمیلی امروز در سایر کشورها به وضوح قابل مشاهده است.

دفاع مقدس الگوی بی‌مانند برای همه ملت‌های جهان است
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین ، فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در مصاحبه با پایگاه خبری،تحلیلی ندای البرز، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیرخم و هفته دفاع مقدس گفت: یکی از آموزه‌های غدیر خم ولایت پذیری و تبعیت از ولایت است.

حیدری افزود: شاید ما در واقعه غدیر خم حضور نداشتیم، اما امروز می‌توانیم با اطاعت از ولی زمان خود ثابت کنیم که اگر در غدیر خم هم حضور داشتیم جزء بیعت کنندگان و پیروان علی(ع) بودیم.

وی در ادامه با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس عنوان کرد: اگر امروز در کشورمان امنیت و آسایش را احساس می‌کنیم آنرا مدیون خود شهداء و مجاهدت‌های ایثارگران جامعه هستیم.

فرمانده سپاه شهرستان البرز بیان داشت: دفاع مقدس الگوی بی‌مانند برای همه ملت‌های جهان است که نتایج ایستادگی و مجاهدت‌های ملت ایران در ۸ سال جنگ تحمیلی امروز در سایر کشورها به وضوح قابل مشاهده است.

این مسئول تقویت معنویت درجامعه، تثبیت جمهوری اسلامی ایران، کسب عزت، خودکفایی و نمایش واقعی دموکراسی و مردم‌سالاری دینی را از جمله دستاوردهای دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: حضور همه جانبه اقشار مختلف مردم در دفاع از انقلاب، مردم‌سالاری واقعی را به جهانیان نشان داد و ثابت کرد که نظام اسلامی دارای پشتوانه قوی مردمی است.

حیدری اضافه کرد: دفاع مقدس موجب شد تا ما دشمنان داخلی و خارجی خود را شناخته و بتوانیم با شناخت بیشتری برای آینده انقلاب و نظام برنامه‌ریزی کنیم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) اظهارداشت: رزمندگان ما در طول دوران جنگت تحمیلی با رفتار اسلامی خود با اسراء و عدم هدف قراردادن غیرنظامیان اسلام ناب محمدی(ص) را به جهان معرفی کردند.

وی ادامه داد: امروز همه ما بویژه مسؤولان وظیفه داریم تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را بیان و در راه حفظ، حراست و تدوم آنها گام برداریم.

رئیس شوای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان البرز ابراز داشت: باید از فرصت هفته دفاع مقدس برای ترویج فرهنگ بسیجی، ایثار و شهادت در بین نسل نوجوان و جوان جامعه استفاده کرد که حصول این مهم نیازمند وحدت و همدلی تمامی ارگان‌ها در حول محور انقلاب و ولایت فقیه است.

حیدری عنوان کرد: با برنامه‌ریزی و جلسات برگزار شده، امسال نیز برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، بصیرتی و ورزشی در طول هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان البرز افزود: در اولین روز از هفته دفاع مقدس مراسم رژه نیروهای مسلح متشکل از یگان‌های نمونه سپاه، ناجا، گردان‌های الی‌بیت المقدس و امام حسین(ع) شهرستان البرز در محل شهر الوند برگزار خواهد شد و بسیجیان شهرستان توان و آمادگی دفاعی خود را به معرض نمایش عموم قرار خواهند داد.

این مسئول دیدار با ائمه جمعه شهرستان، غبار روبی مزارشهداء، بازدید از خانواده رزمندگان و شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس دانست و عنوان کرد: در این هفته نمایشگاه فرهنگی بهشت خاکی افتتاح و فیلم‌های مختلف دفاع مقدس اکران خواهد شد.

حیدری برگزاری یادواره‌های مختلف شهداء و نیز برگزاری همایش بزرگ پیشکسوتان جهاد شهادت را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و ادامه داد: برگزاری همایش پیاده‌روی خانواده، کوهپیمایی، همایش ائمه جمعه و جماعات، اجرای رزمایش پدافند غیرعامل و نواخت زنگ مقاومت همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید از دیگر برنامه‌هایی است که در ایّام هفه دفاع مقدس برگزار خواهند شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان البرز در خاتمه عنوان کرد: در ایام هفته دفاع مقدس واقعه دینی و تاریخی غدیرخم نیز بازسازی و برای عموم مردم به نمایش در خواهد آمد.

وی ادامه داد: امروز دشمن به دنبال کمرنگ کردن دهه ولایت و ایجاد انحرافات دینی در جامعه اسلامی است که بازسازی واقعه غدیر می‌تواند نقش‌بسزایی در آگاه‌سازی نوجوانان و جوانان جامعه داشته باشد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) در خاتمه سخنان خود ابراز داشت: هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای ما را به عنوان اسطوره‌های بی‌بدیل پایداری، ایثار و مجاهد در جامعه زنده نگه‌ داشته و ما را در برابر تهدیدات بیمه خواهد کرد.

انتهای پیام/3009
منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان