۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین اولویت اصلی جامعه مشکلات جوانان است نه لغو کنسرت
کد خبر: ۲۱۵۱۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۱۵ ساعت: ۱۴:۴۵ ↗ لینک کوتاه

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام:

اولویت اصلی جامعه مشکلات جوانان است نه لغو کنسرت

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام بیان کرد: بسیاری از وعده‌های انتخاباتی هنوز بر زمین مانده است و بخش زیادی از انرژی دولت صرف کارهایی شد که هیچ اثر ملموسی بر روی زندگی مردم نداشته است بنابراین اولویت اصلی جامعه مشکلات جوانان است نه لغو کنسرت.

اولویت اصلی جامعه مشکلات جوانان است نه لغو کنسرت
به گزارش سرویس دانشگاه صبح قزوین ، سجاد یزدان پرست دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین با اشاره به لزوم توجه جدی تر مسوولان به مبحث فرهنگ اظهار کرد: توجه به موضوع مهم فرهنگ ضروری می‌باشد، آنچه خواسته مردم ولایتمدار از مسئولین محترم در عرصه فرهنگ است اقدام‌های جهادی مسرانه، انقلابی، پرهیز از هرگونه لاابلی گری و ولنگاری فرهنگی می‌باشد.
وی با بیان اینکه چندی است موضوعی تحت عنوان لغو کنسرت‌ها بر سر زبان مسئولان تراز اول کشور و متولیان فرهنگ جاری شده است، افزود: اولین نکته این است که اگر شخصی می‌خواهد در این زمینه اظهارنظری داشته باشد کاملا از کم و کیف قضیه آگاهی کامل داشته باشد، چرا که متاسفانه اکنون شاهد آن هستیم پروژه تخریب برخی چهره‌های انقلابی به خصوص برخی علما دین از سوی افرادی کلید خورده است.
این فعال دانشجویی تصریح کرد: این سخنان در حالی انجام می‌شود که
، ضمن آنکه مسئله‌های مهمی چون مسکن، اشتغال جوانان، ازدواج و غیره به فراموشی سپرده شده است.
یزدان پرست با تاکید بر لزوم توجه مسئولان به مسائل اولویت دار کشور عنوان کرد: این افراد با ایجاد جوهای رسانه ای و جنگ روانی که حقیقتا نابخرادنه است این موارد مهم را با هدف انحراف ذهن مردم لاپوشانی کرده اند و مطلبی خاص با هدفی خاص را گسترش داده اند، برای مثال طبق اظهارنظر مسئولین تنها کمتر از یک درصد برخی برنامه­‌ها آن هم به دلایل خاص لغو شده است، سوال اینجاست که آیا طبق خواسته های رهبری اکنون این اولویت کاری شماست؟
وی ادامه داد: در این اوضاع موهوم فتنه انگیز این امر، برخی با عباراتی سخیف و عمدتا فکر نشده لب به سخن گشوده و با اظهار نظر های متعارض و بسیار حیرت انگیز هیزم به آتش آن افزوده اند.
دبیر انجمن اسلامی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین در پایان با تاکید بر هوشیاری دانشجویان انقلابی و توجه آنها در امور جاری کشور خاطرنشان کرد: مسئولین بدانند که دانشجویان انقلابی و مومن همواره حاضر در میدان و مطالبه گر در احقاق حقوق مردم می باشند و همیشه پشتیبان انقلابیون ولایتمدار در تلاش برای تحقق آرمان های انقلاب هستند و خواسته این قشر عزم جدی و جزمیت مسئولین در انجام امور است.
انتهای پیام/3009
منبع: کیوسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان