۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین تلاش‌های دولت برای رفع مشکلات کشور کافی نیست
کد خبر: ۲۱۴۹۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۹ ساعت: ۱۰:۱۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

تلاش‌های دولت برای رفع مشکلات کشور کافی نیست

رییس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نقطه ثقل نظام جمهوری اسلامی است، گفت: هرچه دولت کارآمدتر و برنامه محورتر باشد قطعا مشکلات مردم کاهش پیدا خواهد کرد؛ تلاش‌های دولت برای رفع مشکلات کافی نیست.

تلاش‌های دولت برای رفع مشکلات کشور کافی نیست
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، جمال انصاری رئیس کل دادگستری استان قزوین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و ارزیابی عملکرد دولت یازدهم اظهار کرد: تلقی ما این است که دولت‌ها می‌توانند در آستانه زمانی ۳ ساله یا ۲ دوره‌ای بتوانند مشکلات و مسائل مردم را حل کنند؛ لذا این دولت هم تلاش و تقلای زیادی کرده است.

وی افزود: تمرکز و برنامه ریزی‌های دولت در حوزه‌های کاهش مشکلات مردم از جمله کاهش تورم، تلاش در جهت اقتصاد مقاومتی، توسعه امورات اقتصادی مردم و کاهش بیکاری تلاش خوبی بوده است، اما کافی نیست.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: دولت به طور یقین با کمک سایر دستگاه‌ها و قوای دیگر می‌تواند در این ماموریت‌ها توفیق داشته باشد.

این مسئول ابراز کرد: دولت می‌تواند در این مدت کوتاه که زمامداری امور را در دست دارد با اهتمام و تلاش هر چه بیشتر به تقویت عملکردهای خود و بهبود وضعیت جامعه بپردازد.

انصاری تاکید کرد: هرچه دولت کارآمدتر و برنامه محورتر باشد قطعا مشکلات مردم کاهش پیدا خواهد کرد.

دولت در برنامه‌های اقتصاد مقاومتی تمرکز بیشتری داشته باشد
این مسئول با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نقطه ثقل نظام جمهوری اسلامی است، اذعان کرد: دولت باید در برنامه‌های اقتصاد مقاومتی تمرکز بیشتری داشته باشد چراکه می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را به همین روش حل نماید.

وی با اشاره به تحقق نیافتن وعده ۱۰۰ روزه رییس جمهور افزود: تمام دولت‌هایی که در نظام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته همه در تلاش بوده‌اند که مشکلات ملت ایران را حل کنند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: به طور طبیعی دولت‌ها ساز و کارهایی را اتخاذ می‌کنند تا به مقاصد و برنامه‌هایی که مد نظر دارند، برسند اما امکان دارد با وجود استفاده از همه ظرفیت‌ها این اهداف محقق نشود.

این مسئول عنوان کرد: تحقق نیافتن برخی وعده‌ها به معنای این نیست که دولت در تلاش‌های خود نتیجه‌ای نداشته است؛ فقط توفیق و وعده مورد انتظار، محقق نشده است.

انصاری در پایان افزود: قطعا کاهش همه مشکلات و رفع نیازمندی‌های مردم به اهتمام چند وجهی همه دستگاه‌ها به خصوص دولت نیاز دارد.
انتهای پیام/3009

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان