۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین آغاز عملیات حفاری و اجرایی فاضلاب شهری نصرت آباد
کد خبر: ۲۱۴۷۷۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۱ ساعت: ۱۴:۱۸ ↗ لینک کوتاه

رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان البرز:

آغاز عملیات حفاری و اجرایی فاضلاب شهری نصرت آباد

رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان البرز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر الوند گفت: با حمایت و کمک ۲۰۰ میلیون تومانی شورای اسلامی و شهرداری عملیات حفاری و اجرایی فاضلاب شهری نصرت آباد آغاز خواهد شد.

آغاز عملیات حفاری و اجرایی فاضلاب شهری نصرت آباد

به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، صراف رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان البرز در سی‌صدو سومین جلسه شورای اسلامی شهر الوند با اشاره به موضوع اجرای شبکه فاضلاب شهری نصرت آباد گفت: با حمایت و کمک ۲۰۰ میلیون تومانی شورای اسلامی و شهرداری الوند توانستیم تمامی لوله‌های مورد نیاز را به مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان خریداری کنیم.

صراف افزود: مجوزها و استعلامات لازم انجام و قرارداد با پیمانکار منعقد شده است که با خرید یک دستگاه بیل‌میکانکی جدید توسط پیمانکار عملیات حفاری و اجرایی این پروژه در روزهای آینده آغاز خواهد شد.

رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان البرز ضمن تشکر از حمایت‌های شورای اسلامی و شهرداری الوند عنوان کرد: بررسی‌های کارشناسی جهت جابجایی لوله‌های آب شرب غرب بلوار معلم صورت گرفته و جلسات متعددی با مدیر کل آب و فاضلاب استان قزوین برای تامین اعتبار اجرای این پروژه برگزار شده است.

وی ادامه داد: با تأمین اعتبارات لازم و با کارگذاری لوله‌های شماره ۴۰۰ مشکل فشار آب منطقه غرب بلوار معلم به زودی مرتفع خواهد شد.

2019-03-26-07.50.35-1024x390

در ابتدای این جلسه محمد رفائی‌نژاد رییس شورای اسلامی شهر الوند نیز در سخنانی دعوت از مسئولان ادارات مختلف برای حضور در صحن شورای شهر را  اقدامی برای طرح مشکلات مردم و ارائه راهکارهای عملی برای رفع این مشکلات دانست.

رفائی‌نژاد با اشاره به وضعیت اسفبار آب و فاضلاب شهر الوند و نصرت آباد اظهار کرد: وضعیت نامناسب فاضلاب  ناحیه شهری نصرت آباد بهداشت عمومی و جان مردم را به مخاطره انداخته است.

رییس شورای اسلامی شهرالوند خاطر نشان کرد: باتوجه به پیگیری‌های مکرر شورا با اداره آبفای شهرستان و استان قزوین، متاسفانه علی‌رغم حمایت‌های مالی شهرداری تاکنون اقدامی برای رفع این مشکل صورت نگرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر الوند در ادامه با اشاره به اعتراض ساکنین منطقه غرب بلوار معلم ( کوی امامت ) در خصوص پایین بودن فشار و قطعی آب در طول روز، خواستار و پیگری موضوع و رفع مشکل شد.

انتهای پیام/3009
منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان