۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین تقدیر آیت الله اسلامی،فرماندار تاکستان ومسئول شورای هماهنگی تبلیغات از حضور با شکوه مردم تاکستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن
کد خبر: ۲۱۴۴۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

تقدیر آیت الله اسلامی،فرماندار تاکستان ومسئول شورای هماهنگی تبلیغات از حضور با شکوه مردم تاکستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

تقدیر آیت الله اسلامی،فرماندار تاکستان ومسئول شورای هماهنگی تبلیغات از حضور با شکوه مردم تاکستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

تاک پرس: مردم عظیم الشان و شگفتی آفرین شهرستان تاکستان خسته مباد گامهای استوارتان ، سربلند باد پرچم همّت و آزادگی تان ، درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی همتایتان که همیشه در لحظه ی نیاز ، صحنه ی رویارویی با بددلان و بدخواهان را عرصه ی پیروزی حق می سازد و نمایشگاهی از عزّت و عظمت می آراید.

به گزارش تاک پرس، سپاس از ژرفای دل و جان ، آفریننده ی هستی را که دست قدرت خود را در عزم و ایمان و بصیرت شما نمایان ساخت و سی پنجمین سالروز تولد جمهوری اسلامی ، نیرومندی و سرزندگی این نظام را که به ایمان و اعتماد به نفس ملّتی کهن تکیه زده است ، بیش از همیشه به رُخ دشمنان این نظام کشیده است.

آیا حضور دهها میلیون انسان بصیر و پُر انگیزه در جشن سی و پنجمین سالگی انقلاب کافی نیست که معاندان و فریب خورندگان داخلی را که گاه ریا کارانه دَم از «مردم» می زنند به خود آورد و راه و خواست مردم را که همان صراط مستقیمِ اسلامِ ناب محمّد (ص)  و راه امام بزرگوار است به آنان نشان دهد!

دوستان و دشمنان ملّت ایران بدانند که این ملّت راه خود را شناخته و تصمیم خود را گرفته و برای رسیدن به قلّه ی پیشرفت و سعادت با تکیه به خدا و اعتماد به قدرتی که خدوند به او بخشیده است هر مانعی را از سر راه بر خواهند داشت ، کمک و توفیق الهی یار این ملّت و دعای حضرت بقیه الله اروحنا فداه پشتیبان آنان باد.

و اما امروز دید بلند و حکیمانه مقام معظم رهبری تبلور و تحقق عینی یافت و میلیون میلیون مشتاق و حامی انقلاب تحریم را پوچ و بی اساس خواندند دیده بان انقلاب با ‍‍ژرف نگاری وسیع تحرک دشمنان را رصد کرد و در آستانه این حماسه درخشش ملت را نوید داد.

قاطعیت حضور پرصلابت مردم دیار تاکستان با تمام آواهای شوم استکبار از جنس و ایمان روزهای انقلاب برگ حماسه ای ماندنی در دفتر خاطرات سی و پنج صفحه ای انقلاب به یادگار نهاد.

علی اسلامی نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان تاکستان

علی اکبریان فرماندار شهرستان تاکستان

شورای هماهنگی تیلیغات اسلامی شهرستان تاکستان

انتهای خبر/۱۰۰۷/۹۱۱۰

 

0

نوشته شده توسط asadi در سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۶ ب.
ظ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان