۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مرادی; آرزویم این است که وزنه‌برداری ایران ۳ طلا در المپیک بگیرد/ثابت کردم همیشه فرصت برای جبران هست
کد خبر: ۲۱۳۶۵۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مرادی; آرزویم این است که وزنه‌برداری ایران ۳ طلا در المپیک بگیرد/ثابت کردم همیشه فرصت برای جبران هست

دارنده مدال طلای وزنه‌برداری المپیک ریو گفت: آرزوی من این است که وزنه‌برداری ایران ۳ مدال طلا در المپیک بگیرد و بهداد سلیمی هم مدال طلا بگیرد.

مرادی; آرزویم این است که وزنه‌برداری ایران ۳ طلا در المپیک بگیرد/ثابت کردم همیشه فرصت برای جبران هست

به گزارش خبرنگار اعزامی صبح قزوین از ریو، سهراب مرادی در نشست خبری پس از قهرمانی در بازی‌های المپیک ریو گفت: آرزوی من این است که وزنه‌برداری ایران 3 مدال طلا در المپیک بگیرد و بهداد سلیمی هم مدال طلا بگیرد؛ برای طلای بهداد لحظه شماری می‌کنم.

وی ادامه داد: بعد از لندن مشکلات زیادی برای من پیش آمد که یکی از آنها دوپینگ بود. با این حال دوباره استارت زدم و تصمیم گرفتم به مدال المپیک برسم. در سرما و در داخل خانه تمرین کردم. خیلی‌ها به من خندیدند و می‌گفتند چرا تمرین می‌کنی؟ تمام تلاشم را کردم چون شاید آخرین حضورم باشد. کسی از 4 سال بعد خبر ندارد به همین خاطر می‌دانستم که اینجا باید کار را تمام کنم.

دارنده مدال طلای وزنه‌برداری المپیک ریو درباره دوپینگش تصریح کرد: وقتی یک ورزشکار دوپینگ می‌کند، خیلی چیزهایش را از دست می‌دهد. همین که می‌گویم در خانه تمرین کرده‌ام، سختی کار من را نشان می‌دهد. با این حال می‌دانم که همیشه فرصت برای جبران هست و من این را ثابت کردم.
سهراب مرادی در پایان مدالش را به رهبر معظم انقلاب و مردم ایران تقدیم و از علی مرادی و سجاد انوشیروانی تشکر کرد.

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان