۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین روحیه انقلابی بین اصحاب رسانه باید تقویت شود
کد خبر: ۲۱۲۴۰۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۹ ساعت: ۱۲:۴۱ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج رسانه استان قزوین در دیدار از پایگاه خبری صبح قزوین:

روحیه انقلابی بین اصحاب رسانه باید تقویت شود

محمد سرباز گفت: استکبارستیزی، دفاع از مظلوم و مبارزه با صهیونیست از شاخص‌های روحیه انقلابی است که این روحیه باید در بین اصحاب رسانه تقویت شود.

روحیه انقلابی بین اصحاب رسانه باید تقویت شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی   صبح قزوین ، مسئول بسیج رسانه استان قزوین به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی  صبح قزوین  از خدمات فعالان این رسانه در عرصه اطلاع رسانی تقدیر کرد.

محمد سرباز در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: اصحاب رسانه در راه بصیرت‌افزایی به جامعه و اطلاع‌رسانی گام صحیح  بردارند چرا که این قشر در آگاهی‌بخشی و ارتقا سطح دانش جامعه نقش به‌سزایی دارند.

وی بیان کرد: اصحاب رسانه عملکرد بسیار مطلوبی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و... داشته و در راستای انجام رسالت خود و رفع مشکلات مردم و جامعه تلاش می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین تصریح کرد: در جامعه کنونی دشمنان با حربه‌های گوناگون درصدد براندازی نظام و انقلاب هستند، که نقش اصحاب رسانه در مقابله با این حربه‌ها و فتنه‌ها ویژه است.

سرباز با اشاره به رسالت انقلابی رسانه‌ها ابراز کرد: رسانه‌های انقلابی طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید عزم خود را جذب کنند و در جهت خنثی سازی توطئه‌های دشمن عمل کنند.

وی در ادامه افزود: استکبارستیزی، دفاع از مظلوم و مبارزه با صهیونیست از شاخص‌های روحیه انقلابی است که این روحیه باید در بین اصحاب رسانه تقویت شود.

این مسئول عنوان کرد: محورهای روحیه انقلابی باید در کلام و عمل افراد نمود کند و این مهم نیازمند هدایت‌گری اصحاب رسانه است تا جامعه در جهت آرمان‌های انقلاب  حرکت کند.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین در ادامه افزود: دشمن با ابزار و رسانه‌های مختلف فضا را آلوده و ناامیدی را در جامعه ایجاد می‌کند و اگر در مقابل حرکتی از سوی ما صورت نگیرد تفکر مردم نسبت به جامعه و ارزش‌های اسلامی ناامید کننده خواهد شد..

وی در پایان خاطر نشان کرد: بسیج رسانه استان قزوین همچون دیگر رسانه‌ها در راستای دفاع از انقلاب‌، دین و مرزهای انقلاب‌ اسلامی گام برمی‌دارند و حضور فعال و جدی در این زمینه خواهد داشت.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان