۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ایجاد ۵۲۹ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت
کد خبر: ۲۱۱۴۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۶ ساعت: ۱۳:۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی قزوین خبر داد:

ایجاد ۵۲۹ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت

هدایت صفری از ۵۲۹ فقره اشتغال زایی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد تا پایان تیر ماه سال جاری خبرداد.

ایجاد ۵۲۹ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) استان قزوین ظهر امروز(شنبه) در جلسه‌ای که در سالن جلسات این اداره برگزار شد، اشتغال زایی را رویکرد و سیاست اساسی و اصلی کمیته امداد امام(ره) دانست و اظهار کرد: کسی که دچار فقر و نداری می شود باید تلاش کند تا خود و خانواده‌اش از این مشکل رهایی یابند.
وی ادامه داد: اگرچه مساعدت مالی مرهمی بر زخم امروز اوست ولی این اقدام نمی‌تواند درمانگر مشکل فقر در این خانواده باشد از این رو با ایجاد اشتغال برای این فرد و درآمدزایی دیگر او به کسی محتاج نخواهد بود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین ارتقای درآمد و تثبیت این درآمد را مهم برشمرد و اضافه کرد: کسی که به هر عاملی نیازمند شده، با اقدام‌های حمایتی و آموزشی می‌تواند دوباره در عرصه کار و تلاش حاضر شده و به فعالیت بپردازد.
وی افزود: اگر خانواده‌ای صاحب درآمد شود دیگر نیازمند نبوده و دست نیاز به سوی کسی دراز نخواهد کرد و در این صورت است که عزت خانواده به صورت واقعی حفظ می‌شود از این رو ما به هیچ وجه استمرار سیاست کمک‌های بلاعوض را قبول نداریم و برای عزتمندی مددجویان تلاش می‌کنیم.
صفری با اشاره به اقدامات انجام شده عنوان کرد: تا پایان تیر ماه سال جاری در مجموع 529 فقره اشتغال زایی داشته‌ایم که در قالب طرح خودکفایی 367 فقره، توان افزایی 55 فقره، کارانگیزی 26 فقره و کاریابی و تعامل با کارفرمایان 81 فقره اشتغال زایی داشته‌ایم.
وی اعلام کرد: البته استان قزوین تعهدش در ایجاد اشتغال یک هزار و 310 فقره است که تاکنون از برنامه پیش بینی شده جلوتر هستیم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: تا پایان تیر ماه سال جاری تعداد 448 فقره تسهیلات اشتغال زایی به ارزش 58 میلیارد و 365 میلیون ریال پرداخت شده است همچنین 731 نفر در برنامه‌های آموزش‌های مهارت آموزی شرکت کرده‌اند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان