۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مردم اجازه عبور از خطوط قرمز انقلاب را به مسئولان نخواهند داد
کد خبر: ۲۱۰۵۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۲ ساعت: ۱۴:۴۴ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

مردم اجازه عبور از خطوط قرمز انقلاب را به مسئولان نخواهند داد

سردار شاهرخی بیان کرد: مسئولان باید بدانند اقشار مختلف مردم از جمله نسل جوان و فرهیخته دانشجو نظاره گر اعمال و اقدامات آنها هستند و اجازه انجام هر کاری که خلاف خطوط قرمز انقلاب است را به آنها نخواهند داد.

مردم اجازه عبور از خطوط قرمز انقلاب را به مسئولان نخواهند داد
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین، سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین در همایش بصیرتی هشتمین دوره طرح ولایت دانشجویان استان قزوین که در سالن آمفی تئاتر مرکزی شهدای گمنام دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار شد با بیان اینکه فضای دانشگاه باید پر از نشاط و پویایی باشد اظهار کرد: دانشگاه به عنوان یک مرکز علمی است که در آن باید تلاش و همت نسل جوان را برای ارتقای جایگاه علمی نظاره گر بود.
وی ادامه داد: عده ای به بهانه ایجاد نشاط و شادی معتقدتد باید در دانشگاه و مراکز علمی کنسرت و اردوی مختلط برگزار شود. حال سوال اینجاست آیا راه دیگری برای ایجاد نشاط آن هم بدور از حاشیه و اختلاط منفی که گاه به فسق و گناه آلوده می شود وجود ندارد؟
شاهرخی با اشاره به لزوم فعالیت تشکل های دانشجویی انقلابی در دانشگاه ها گفت: مسئولان با باز گذاشتن عرصه برای فعالیت تشکل های دانشجویی همسو با انقلاب اجازه رشد و ارتقای فکری و بصیرتی را به دانشجویان بدهند.
وی ادامه داد: اینکه برخی با سخت گیری نسبت به تشکل های دانشجویی اجازه مطالبه گری به آنها را نمی دهند امری اشتباه است.
فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین مطالبه گری از مسوولان را در راستای سیاست های انقلاب دانست و عنوان کرد: مسئولان باید بدانند اقشار مختلف مردم از جمله نسل جوان و فرهیخته دانشجو نظاره گر اعمال و اقدامات آنها هستند و اجازه انجام هر کاری که خلاف خطوط قرمز انقلاب است را به آنها نخواهند داد.
وی خطاب به دانشجویان انقلابی گفت: فعالان و دانشجویان انقلابی مسیر حق را درست تشخیص دهند و در راه اسلام و انقلاب حرکت کنند و بیمی به خود راه ندهند چرا که نصرت الهی با جبهه حق است.
این مسئول تصریح کرد: خداوند وعده داده که پشتیبان حق خواهد بود چنان چه در سوریه نمونه بارز این حمایت را مشاهده می کنیم. چرا که جبهه حق متعهدانه در مسیر درست مقابل باطل ایستاد و لطف خداوند نیز شامل آنها شد.
سردار شاهرخی در پایان خاطرنشان کرد : رمز پیروزی در مقابل دشمنان ایستادگی است و همین امر هم سبب شده علی رغم تلاش و علاقه دشمن نام انقلاب اسلامی پر طنین و با صلابت در جهان ماندگار شود.
انتهای پیام/

منبع: کیوسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان