۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین در فراغ انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ !
کد خبر: ۲۰۹۰۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۶ ساعت: ۱۵:۷ ↗ لینک کوتاه

وبلاگ" وزنه سیاسی" نوشت:

در فراغ انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ !

اگر حاج حسن روحانی، مذاکرات هسته ای را تا نزدیکی پایان سالئ ۹۵ ادامه می داد و از آن بعنوان برگ برنده در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۶ بهره می برد، بهتر نبود؟!

در فراغ انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ !
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، تنها برگ برنده ای که آقای حسن روحانی به مدت 2 سال با آن بازی کرد! و به قولی ملت را بازی داد! و یا از کدخدا بازی خورد!


مذاکرات هسته ای بود. رئیس جمهور با این برگ و ترفند، مدتها به مردم وعده حل مشکلات را می داد، از اشتغال و ازدواج جوانان گرفته، تا حل مشکل آب آشامیدنی و ریزگردها و چرخیدن اقتصاد و خروج آن از رکود را به مردم وعده می داد، اما این برگ برنده با برجام به پایان راه رسید و لذا مردم پس از صبری طولانی و اعتماد به وعده های پی در پی حاج حسن، منتظر عملی شدن وعده ها شدند.


به نظر می رسد که وعده های حاج حسن روحانی به ملت، بر اساس خوشبینی و وعده های کدخدا(آمریکا) به ایشان بوده! و لذا پس از اجراء فوری برجام، پیروزی 3 بر 2 جناب روحانی در مصاف با کدخدا رنگ باخت و امکان اجراء وعده ها محقق نشد!

اولویت دولت اعتدال در برجام، پیروزی در انتخابات 7 اسفند سال 94 بود و لذا اجراء فوری برجام، -بدون اخذ تضمین لازم از آمریکا- در دستور کاری اعتدالیون خوش بین و لیبرال قرار گرفت و در نهایت برگ برنده برجام هم زمان با پیروزی کم رمق و شکننده لیست امید در 7 اسفند 94 به پایان رسید و اولویت دوم دولت یعنی حل مشکلات اقتصادی کشور و مردم همچنان لاینحل باقی مانده است!

حاج حسن روحانی، تیم مذاکره کننده هسته ای و منتقدین برجام بخوبی می دانستند که برجام یک اقدام یک طرفه و اعتماد ساز از سوی ایران است و در طرف مقابل، اعضاء 5+1 هم واقف بودند؛ که اگر به متن برجام عمل نکنند،  امکان بازگشت فوری ایران به مسیر سابق هسته ای در کمتر از یک دهه وجود نخواهد داشت، زیرا قریب 85 درصد تآسیسات هسته ای ایران به مبلغ حدوداً 35 میلیارد دلار برچیده شده و بعضاً امکان استفاده مجدد از آنها، همچون قلب رأکتور اراک که با بتن پرشده فراهم نخواهد شد!



یک سوال؛ اگر حاج حسن روحانی، مذاکرات هسته ای را تا نزدیکی پایان سال 95 ادامه می داد و از آن بعنوان برگ برنده در انتخابات ریاست جمهوری 1396 بهره می برد، بهتر نبود؟! در پاسخ به این سئوال باید گفت؛ پیروزی جناب روحانی با یک حرکت پروپاگاندا امکان پذیرتر بود و لیکن در اطراف رئیس جمهور، یک جریان انحرافی و روشنفکر غربزده چنبره زده، که هیچ هدفی به غیر از زمینه سازی نفوذ آمریکا در کشور ندارند! و لذا رئیس جمهور اگر دارای دیدگاه لیبرالی و اسلام رحمانی(آمریکائی) نیست، پس باید این جریان ضد انقلابی را پالایش نموده تا سرنوشت سایر برگهای برنده احتمالی، در پای انتخاباتی همانند 7 اسفند 94 ذبح نگردد! و جناب روحانی در فراغ انتخابات ریاست جمهوری سال 96 سرگردان و حیران نماند! و نتیجه برجام هم برای حاج حسن روحانی و ملت ایران، همانگونه که رئیس بانک مرکزی اعتراف کرد، هــــیـــچ باشد!!!!!!!!!!
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان