۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین سوال ۵ نماینده از طیب‌نیا درباره سپرده‌گذاری ۱.۵ میلیون درهمی بانک ملت با هدایت فریدون
کد خبر: ۲۰۶۷۲۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

سوال ۵ نماینده از طیب‌نیا درباره سپرده‌گذاری ۱.۵ میلیون درهمی بانک ملت با هدایت فریدون

۵ نماینده مجلس در سوال خود از وزیر اقتصاد پرسیده‌اند با چه مجوزی بانک ملت ۱.۵ میلیون درهم از منابع پولی ملت ایران با هدایت دستیار ویژه رئیس جمهور سپرده گذاری کرده است؟

سوال ۵ نماینده از طیب‌نیا درباره سپرده‌گذاری ۱.۵ میلیون درهمی بانک ملت با هدایت فریدون

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ، پنج نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در اجرای ماده 209 آیین نامه داخلی مجلس سوال خود از علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی را به هیات رئیسه مجلس ارائه دادند.

این پنج نماینده مجلس در این سوال از وزیر اقتصاد پرسیده‌اند: «طی چه مجوزی بانک ملت 1.5 میلیون درهم از منابع پولی ملت ایران با هدایت دستیار ویژه رئیس جمهور سپرده گذاری نموده است»؟

در شرح سوال خطاب به طیب‌نیا آمده است: جنابعالی به ‌آقای رئیس جمهور گزارش می‌دهید که مبلغ 1.5 میلیون درهم از پول های ایران سپرده گذاری شده است. مدت سپرده گذاری مشخص نیست. حداقل 800 میلیارد ریال سود این سپرده گذاری بوده و در این موضوع آقای دستیار ویژه نقش موثر داشته.آقای روحانی هم تاکید نمودند تا آخر کار بروید و پیگیری کنند و به نتیجه برسند. جنابعالی چه اقدامی برای صیانت از منابع ملی و پولی ملت انجام دادید و این موضوع به کجا رسیده است؟

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان، سید جواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم، این سؤال را امضا کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان