۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مدیران دانشگاه بین‌الملل امام خمینی لانه فتنه را تعطیل کنند/ برجام آش مسمومی است که روی شعله‌های دروغ و بدعهدی استکبار می‌جوشد
کد خبر: ۲۰۶۳۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۵ ساعت: ۱۵:۳۶ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

مدیران دانشگاه بین‌الملل امام خمینی لانه فتنه را تعطیل کنند/ برجام آش مسمومی است که روی شعله‌های دروغ و بدعهدی استکبار می‌جوشد

آیت الله عبدالکریم عابدینی با بیان اینکه مدیران دانشگاه های استان لانه فتنه گران را در محیط دانشجویی تعطیل کنند، بیان کرد: برجام آش شور و تلخ و مسمومی است که روی شعله های بدعهدی، نیرنگ و حیله استکبار جهانی در حال جوشیدن است.

مدیران دانشگاه بین‌الملل امام خمینی لانه فتنه را تعطیل کنند/ برجام آش مسمومی است که روی شعله‌های دروغ و بدعهدی استکبار می‌جوشد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ آیت الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در خطبه های سیاسی عبادی این هفته شهر قزوین با اشاره به هماهنگی سران عربستان برای دیدار با گروهک منافقین در فرانسه اظهار کرد: گروهک منافقین افرادی کوردلی هستند که تا به امروز 17 هزار نفر از فرهیختگان کشورمان که از فعالان دینی بودند به شهادت رسانده اند.
وی در ادامه افزود: مسئولان فرانسوی باید از این گروه قاتل و در حال انقراض دست بردارند و همچنین عربستان سعودی باید از عاقبت صدام ملعون درس بگیرد؛ به طور یقین عربستان و فرانسه به سرنوشت صدام دچار می شوند.
این خطیب نمازجمعه با بیان اینکه حمایت از ترور و خشونت تکیه زدن بر آتش است، بیان کرد: هرکس بر آتش تکیه کند در قعر آن گرفتار می شود، توصیه ایران به عربستان این است که با آتش بازی نکنند.
وی ادامه داد: دولت و دستگاه وزارت خارجه باید به گستاخی فرانسه و عربستان در حمایت از گروهک منافقین پاسخ قاطع و کوبنده ای بدهد.
ما هرجا که ظلمی صورت بگیرد چه به سیاه پوستان آمریکا باشد چه مردم مظلوم یمن وسوریه و پاکستان به ظالم اعتراض می کنم و حمایت خود را از مظلومان اعلام حمایت نموده و اعلام می کنیم به طور یقین آینده جهان بادست مظلومان سوریه، عراق و یمن و دیگر کشورهای اسلامی  رغم میخورد  و ایران به عنوان پرچمدار عدالت به حمایت خود از جریان مظلوم ادامه می دهد.

فتنه گران در برخی از دانشگاه های استان لانه کرده اند


عابدینی با اشاره به سالروز تصویب برجام در کشور عنوان کرد: برجام آش شور و تلخ و مسمومی است که روی شعله های بدعهدی، نیرنگ و حیله استکبار جهانی در حال جوشیدن است و عده ای در داخل کشور مردم را به خوردن این آش ترغیب می کنند.
وی اضافه کرد: ما نباید دلمان را به نتایج و دستاوردهای برجام که اصلا دستاوردی ندارد خوش کنیم زیرا خوش بینی به برجام ،نگاه ساده لوحانه است.
نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: باید برای نجات اقتصاد کشور و رفع بیکاری آستین ها را بالا زد و مبانی اقتصاد مقاومتی را اجرایی کرد، امروز مسئله حقوق های نجومی باعث دلخوری قشر درآمد کشور شده است دولت به جای امیدواری به برجام، این مبالغ کلان را از این مدیران پس گرفته و به بیت المال برگرداند.
وی با اشاره به برخی تحرکات فتنه گرایانه در دانشگاه های استان گفت: از دانشگاه های استان به خصوص دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین خبرهای خوبی به گوش نمی رسد.
امام جمعه قزوین در ادامه ابراز کرد: فتنه گران در برخی از دانشگاه های استان لانه کرده اند و به پای دانشجویان انقلابی می پیچند و عرصه را برای فعالیت نیروهای انقلابی و متدین و مذهبی تنگ کرده اند و نشاط دانشجویی را گرفته اند.
وی تصریح کرد: از مدیران دانشگاه های استان می خواهیم که لانه فتنه گران در دانشگاه را تعطیل کنند تا اساتید دلسوز نیز مقدمه علم آموزی و نشاط را در دانشگاه فراهم کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان