۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین اعزام ۱۵ دانش‌آموز قزوینی به مسابقات کشوری قرآن، نماز و عترت
کد خبر: ۲۰۶۰۷۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۴ ساعت: ۱۰:۳۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره قرآن آموزش و پرورش استان خبر داد:

اعزام ۱۵ دانش‌آموز قزوینی به مسابقات کشوری قرآن، نماز و عترت

رئیس اداره قرآن آموزش و پرورش استان قزوین از اعزام ۱۵ دانش‌آموز قزوینی به مسابقات کشوری قرآن، نماز و عترت در مشهد مقدس خبر داد.

اعزام ۱۵ دانش‌آموز قزوینی به مسابقات کشوری قرآن، نماز و عترت
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، محرم ملایی رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین در حاشیه جلسات آموزشی و توانمندسازی دانش‌آموزان که صبح امروز(پنج شنبه) در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: سی و چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن، نماز و عترت از تاریخ 24 تا 29 تیرماه سال جاری به مدت 6 روز در شهر مشهد مقدس برگزار می‌شود.
وی افزود: در این مرحله از مسابقات، 15 نفر از دانش‌آموزان استان قزوین با حضور در مرحله کشوری به رقابت با سایر دانش‌آموزان کشور خواهند پرداخت.
رئیس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: مرحله کشوری مسابقات قرآن، نماز و عترت در رشته‌های تفسیر، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: قبل از برگزاری مرحله کشوری مسابقات، کلاس‌های آمادگی و توانمندسازی دانش‌آموزان اعزامی به مسابقات کشوری در روزهای دوشنبه و چهارشنبه ویژه دختران در مرکز دارالقرآن عترت ناحیه 2 قزوین و شنبه و سه‌شنبه ویژه پسران در آموزشگاه شهید بابایی ناحیه یک ناحیه یک قزوین در حال برگزاری است.
این مسئول در پایان اضافه کرد: در سال تحصیلی 95-94، بالغ بر 1395 نفر شامل 1240 دانش‌آموز و 155 نفر از فرهنگیان استان در مرحله استانی مسابقات قرآن، نماز و عترت شرکت کرده‌اند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان