۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های قضائی در قزوین
کد خبر: ۲۰۴۵۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۹ ساعت: ۱۵:۱۹ ↗ لینک کوتاه

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان:

مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های قضائی در قزوین

از مصالحه و سازش ۷۸درصد پرونده های ارجاعی قضایی در سه ماه اول سال ۹۵ به مرکز مشاوره آرامش و دوایر مشاوره و مدد کاری مستقر در کلانتری های سطح استان خبر داد.

مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های قضائی در قزوین
سرهنگ رضا رضائی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، اظهار کرد: مراکز مشاوره و مددکاری با هدف ایجاد رابطه نزدیک و صمیمی بین پلیس و مردم شناسایی ریشه‌ها و زمینه‌های رفتارهای بهنجاری و بزهکاری‌ها تلاش در جهت از بین بردن بسترهای بروز معضلات اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آگاهسازی جامعه به منظور افزایش توانایی‌های مقابله‌ای و ایجاد فرهنگ مشاوره در بحران‌های زندگی راه اندازی شده است.
وی افزود: کارشناسان مشاوره و مددکاری در راستای آموزش خانواده‌ها اقدام به برگزاری 40جلسه مشاوره فعال در مدارس، مساجد و محلات و به 2437 نفر در راستای مهارت‌های زندگی آموزش دادند.
وی با اشاره به مصالحه 78 در صدی پرونده‌ها تصریح کرد: در سه ماه اول سال جاری جمعا یک 1859 نفر به مرکز مشاوره آرامش و دوایر مشاوره و مددکاری در کلانتری‌ها مراجعه و از خدمات مشاوره‌ای و مددکاری این مراکز استفاده کردند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین با بیان اینکه دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های استان آماده ارائه هرگونه خدمات مشاوره‌ای برای شهروندان هستند، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به مرکز مشاوره و واحدهای مددکاری کلانتری‌ها در زمینه مسائل تربیتی، تحصیلی، ازدواج، خانوادگی، مدد کاری و انتظامی به طور رایگان و به صورت حضوری و تلفنی خدمات دریافت کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان