۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین آخرین وضعیت مصدومان حادثه سقوط تله سیژ قزوین
کد خبر: ۲۰۴۲۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۸ ساعت: ۱۹:۲۶ ↗ لینک کوتاه

مدیر مرکز مدیریت عملیات دانشگاه علوم پزشکی تشریح کرد

آخرین وضعیت مصدومان حادثه سقوط تله سیژ قزوین

علی فخار سلیمانی بیان کرد: مصدومین این حادثه روی زمین پیدا شده‌اند و علت حادثه سقوط بوده است، اما سقوط از تله سیژ یا از ارتفاعات، مشخص نیست و مسئولین شهرداری قزوین باید در این رابطه اظهار نظر کنند.

آخرین وضعیت مصدومان حادثه سقوط تله سیژ قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، باخبر شدیم که بعدازظهر امروز(جمعه) در منطقه تله‌سیژ باراجین قزوین شاهد سقوط دو نفر از تله کابین بودیم که بر اثر این سانحه یک خانم از ناحیه ستون فقرات و یک آقا از ناحیه اندام فوقانی به شدت مصدوم شدند.
گفتنی است با توجه به شرایط صعب العبور منطقه اعزام اورژانس هوایی به ارتفاعات و انتقال مصدومین با بالگرد به بیمارستان صورت گرفت.
برای اطلاع از صحت این خبر و کسب اطلاعات بیشتر مصاحبه‌ای با مدیر مرکز مدیریت و هماهنگی عملیات دانشگاه علوم پزشکی قزوین صورت گرفت.

مسئولین شهرداری قزوین باید درباره علت حادثه اظهارنظر کنند

علی فخار سلیمانی، مدیر مرکز مدیریت و هماهنگی عملیات دانشگاه علوم پزشکی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: بعدازظهر امروز(جمعه) طی تماسی با اورژانس استان اطلاع داده شد که حادثه سقوط تله کابین در منطقه باراجین رخ داده شده است.
وی در ادامه افزود: با توجه به صعب العبور بودن منطقه‌ای که حادثه در آن رخ داده بود امکان حضور امداد زمینی نبود و با کمک بالگرد هوایی مصدومین به بیمارستان منتقل شدند.

معاون اورژانس استان قزوین ابراز کرد: حادثه بین ساعات 15 تا 16 بعدازظهر امروز رخ داده است و دوخانم در این حادثه به شدت آسیب دیده بودند، یکی از ناحیه ستون فقرات و دیگری از ناحیه اندام فوقانی.
وی با بیان اینکه دسترسی به این منطقه از ارتفاعات به صورت زمینی سخت بود، اذعان کرد: اورژانس هوایی روی یکی از صخره‌ها نشست و مصدومین با انجام اقدامات اولیه امدادی به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند و تا نیم ساعت پیش که جویای احوال آنها بودیم، حالشان مساعد بود.
دکتر سلیمانی درباره علت وقوع حادثه تصریح کرد: مصدومین این حادثه روی زمین پیدا شده‌اند و علت حادثه سقوط بوده است، اما سقوط از تله سیژ یا از ارتفاعات، مشخص نیست و مسئولین شهرداری قزوین باید در این رابطه اظهار نظر کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان