۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ۲ مرکز اهداي خون میزبان اهداکنندگان در عيد فطر
کد خبر: ۲۰۳۲۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۳ ساعت: ۱۳:۴۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل انتقال خون استان اعلام کرد:

۲ مرکز اهداي خون میزبان اهداکنندگان در عيد فطر

محمدحسین برادران گفت: همزمان با روز عید فطر، ۲ مرکز اهدای خون استان قزوین آماده خدمات رسانی به اهداکنندگان خون هستند.

 ۲ مرکز اهداي خون میزبان اهداکنندگان در عيد فطر
محمد حسین برادران، مدیرکل انتقال خون استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین   با آرزوی قبولی طاعات و تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار کرد: همزمان با این عید فرخنده، مراکز اهدای خون استان قزوین آماده پذیرش اهدا کنندگان خون هستند.
وی افزود: از آنجا که نیاز به فرآورده‌های خونی، مستمر و همیشگی است همچنین با توجه به امکان کمبود خون و فرآوردهای خونی در ایام تعطیلات عید فطر، پایگاه انتقال خون استان قزوین آماده خدمات رسانی به اهداکنندگان خون هستند.
مدیرکل انتقال خون استان قزوین با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای روز عید فطر گفت: تمهیداتی اندیشیده شده تا با اعلام فراخوان و اطلاع رسانی شاهد حضور اهداکنندگان خون در مراکز انتقال خون برای جبران خون مورد نیاز باشیم.
وی در ادامه بیان کرد: بر این اساس مراکز انتقال خون شهرستان قزوین واقع در خیابان آیت ا.. طالقانی، نبش آیت ا.. کاشانی، اداره کل انتقال خون استان قزوین و همچنین در شهرستان البرز به صورت موقت در روز عید فطر واقع در ابتدای بلوار معلم، نبش میدان بسیج، سالن همایش شهید آوینی از 8 صبح الی 13:30 پذیرای اهداکنندگان خون می‌باشند.
برادران در پایان از عموم مردم نوع‌دوست و مومن قزوین خواست تا با در دست داشتن کارت ملی و مراجعه به مراکز خونگیری اعلام شده در روز عید فطر، با اهدای خون در تامین ذخایر خونی مورد نیاز بیماران مشارکت کنند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان