۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین آرمان انقلاب اسلامی، اسلام بدون مرز است/ روز قدس فریاد عدالت‌خواهی عالم به گوش مستکبران خواهد رسید
کد خبر: ۲۰۲۴۹۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

آرمان انقلاب اسلامی، اسلام بدون مرز است/ روز قدس فریاد عدالت‌خواهی عالم به گوش مستکبران خواهد رسید

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس، اسلام بدون مرز را آرمان انقلاب اسلامی برشمرد و حضور مدافعان حرم در سوریه را برگرفته از این آرمان و اثبات مخالفت اسلام با برادرکشی و ظلم اعلام کرد.

آرمان انقلاب اسلامی، اسلام بدون مرز است/ روز قدس فریاد عدالت‌خواهی عالم به گوش مستکبران خواهد رسید

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری صبح قزوین در مشهد با تاکید بر اهمیت روز قدس اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود در کشورهای منطقه امسال نیز مانند هرسال در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی همه تلاش خود را انجام می‌دهد تا مسأله فلسطین را کوچک و بی‌اهمیت جلوه دهد، افزود: اینکه تلاش می‌کنند قدس را به حاشیه ببرند و با ایجاد ناامنی و جدال‌های منطقه‌ای اذهان عمومی را مشوش کنند، امری طبیعی است، لذا مردم مسلمان باید بیدار بوده و با حضور خود در راهپیمایی روز قدس عمل صهیونیست‌ها را محکوم کنند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس ادامه داد: مردم با حضور جدی در روز قدس نشان می‌دهند که دشمن اصلی اسلام چه کسی است و هر آنچه امروز در منطقه اتفاق می‌افتد ناشی از برنامه‌ریزی‌های استکبار جهانی است تا کشورهای اسلامی را خشن و ناامن جلوه دهند.

قاضی‌زاده آرمان انقلاب اسلامی را اسلام بدون مرز برشمرد و عنوان کرد: حضور مدافعان حرم در سوریه نشات گرفته از آرمان انقلاب اسلامی است؛ بر این اساس مسلمانان از کشورهای اسلامی برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به پا خواسته‌اند، تا به مردم جهان ثابت کنند که اسلام با هرگونه برادرکشی و ظلم مخالف بوده و تا پای جان برای دفاع از آرمان‌های اسلامی می‌ایستند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس در سراسر دنیا توسط مسلمانان برگزار می‌شود، ابراز کرد: در انقلاب اسلامی، جغرافیای ایران ملاک نبود؛ از همین رو مسلمانان سراسر دنیا با حضور در این راهپیمایی فریاد عدالت‌خواهی را به گوش مستکبران خواهند رساند.

انتهای پیام/3268/ج20/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان