۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین حمایت از قدس و مردم فلسطین از اصول انقلاب اسلامی است/اختلاف بین شیعه و سنی به نفع رژیم صهیونیستی است
کد خبر: ۲۰۲۲۷۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

حمایت از قدس و مردم فلسطین از اصول انقلاب اسلامی است/اختلاف بین شیعه و سنی به نفع رژیم صهیونیستی است

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با تأکید بر اینکه زنده نگه‌داشتن روز قدس به وحدت جهان اسلام منجر می‌شود گفت: این درحالی است که رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند جنگ شیعه و سنی به راه بیندازد تا خودش فراموش شود.

حمایت از قدس و مردم فلسطین از اصول انقلاب اسلامی است/اختلاف بین شیعه و سنی به نفع رژیم صهیونیستی است

حجت‌الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری صبح قزوین ، با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس و لزوم حضور پرشور مردم در راهپیمایی این روز ، اظهار داشت: بزرگداشت روز جهانی قدس و حمایت از مردم فلسطین و قدس یکی از بزرگترین آمال و آرزوهای همه مسلمین جهان و یکی از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است. ملت ایران همواره از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز از مردم مظلوم فلسطین و قدس حمایت معنوی انسانی می کرده و اسرائیل را رژیمی اشغالگر و نامشروع می‌دانسته و در هیچ شرایطی این شعار تضعیف نشده است.

یونسی در ادامه گفت: در اوج انقلاب و جنگ تحمیلی و دوران‌های مختلف، همه دولت‌هایی که آمدند هیچ کدام  از این سیاست کوتاه نیامدند چرا که حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس یکی از سیاست های موکد امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و از اساس و اصول انقلاب اسلامی است.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با تأکید بر اینکه بزرگداشت و زنده نگه داشتن این امر و حمایت از مظلومان و مردمی که کشورشان اشغال شده موتور محرکه حرکت اسلامی است که می‌تواند به وحدت جهان اسلام منجر شود، گفت: چیزی که تاکنون مانع شده کشورهای اسلامی به جان هم بیفتند مساله فلسطین است که رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند جنگ شیعه و سنی را به راه بیندازد برای اینکه اشغالگری و جنایاتش به فراموشی سپرده شود.

وی در ادامه تصریح کرد: مسلمانان در این شرایط که در خیلی از کشورهای اسلامی با دخالت برخی کشورها و جریان های افراطی و تندرو مسلمانان به جان هم افتادند و گروه‌هایی به نام، داعش و طالبان و گروه‌های افراطی به نام اسلام ناامنی در کشورهای اسلامی ایجاد کرده و مسلمانان را به جان هم انداخته‌اند که برای گذر از این شرایط و نجات اسلام از این مسائل داخلی باید به مساله قدس و نجات فلسطین و وحدت مسلمانان توجه جدی کرد و این یک هدف مهم است.

یونسی در پایان خاطرنشان کرد: برای اینکه مشکل جهان اسلام حل شود باید به مساله قدس دقت کنیم و امسال بیش از هر سالی ضرورت دارد ما ایرانی‌ها و مسلمانان جهان در روز جهانی قدس شرکت کنیم و باید با شدت و حدت بیشتری شعار ضد اسرائیلی و حامیان این رژیم سر دهیم برای اینکه جهان اسلام وضعیت بدتر از سال های گذشته دارد.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان