۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین دفاع مقدس از مردم ایران ملتی تسخیر ناپذیر، مقاوم و ثابت قدم ساخت
کد خبر: ۲۰۰۵۳۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

دفاع مقدس از مردم ایران ملتی تسخیر ناپذیر، مقاوم و ثابت قدم ساخت

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آرمان‌ها، اهداف و آرزوها و همه آنچه در میان یاران عاشورا بود در دفاع مقدس هم حضور داشت، گفت: دفاع مقدس از مردم ایران ملتی تسخیر ناپذیر، مقاوم و ثابت قدم ساخت.

دفاع مقدس از مردم ایران ملتی تسخیر ناپذیر، مقاوم و ثابت قدم ساخت

به گزارش خبرنگار امنیتی و دفاعی خبرگزاری صبح قزوین ، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش مشترک راهیان‌نور یادبود شهدای مدافع حرم گفت: راهیان نور یکی از عظیم‌ترین رویدادهای فرهنگی و اجتماعی کشور است.

وی افزود: هر ملتی هویت فرهنگی و شخصیت و اعتبار و منزلت حقیقی خود را از سرچشمه هایی دریافت می‌کند. گاهی بخشی از واقعه های تاریخی سازنده این شخصیت هستند و گاهی یک مکتب اعتقادی و گاهی ممکن است یک ملت سرگردان و رها هویت خود را تحت تاثیر عناصر بیگانه در اختیار بگیرد.

سلامی خاطرنشان کرد: ملت ایران سرچشمه های ارزشمندی را برای ترسیم چهره فرهنگی خود در اختیار دارد. امروز عاشورا را نه بعنوان توصیف یک واقعیت تاریخی بلکه بعنوان یک حقیقت که در متن زندگی مان جاری است به آن نگاه می‌کنیم. عاشورا هرسال درسهایی را به ما می آموزد. مدام ارزو می‌کنیم که ای کاش در آن ماجرا می‌بودیم و نقش ایفا می‌کردیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دفاع مقدس نَمی است از دریای بزرگ عاشورا و تقریبا با همان، خصوصیات. آرمانها، اهداف و آرزوها و همه آنچه در میان یاران عاشورا بود در دفاع مقدس هم حضور داشت.

سلامی خاطرنشان کرد: نمی‌توان دفاع مقدس را بعنوان داستان مرور کرد بلکه تاریخی است که ارزش‌های ملت ایران را ساخت و منزلت ملت ما را در جهان ارتقا داد و از ملت ایران ملتی تسخیر ناپذیر و فداکار و مقاوم و ثابت قدم و شجاع ساخت.

وی تأکید کرد: هیچ چیز دیگری نمی‌توانست ظرف هشت سال سیمای اعتقادی و اجتماعی و ملی یک ملت را متحول کند.

ادامه دارد...

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان