۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین هشدار سردار سلیمانی برای جلوگیری از تکرار فاجعه شیخ نمر و زاکزاکی است/ عمال سعودی و آل خلیفه زبان نرم نمی‌فهمند
کد خبر: ۲۰۰۴۳۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

هشدار سردار سلیمانی برای جلوگیری از تکرار فاجعه شیخ نمر و زاکزاکی است/ عمال سعودی و آل خلیفه زبان نرم نمی‌فهمند

نماینده مردم بروجرد در مجلس نهم گفت: آمریکا قصد دارد افراد شاخص و رهبران جریان ساز را در منطقه حذف فیزیکی کند. هشدار سردار برای جلوگیری از تکرار فاجعه شیخ نمر و زاکزاکی است.

هشدار سردار سلیمانی برای جلوگیری از تکرار فاجعه شیخ نمر و زاکزاکی است/ عمال سعودی و آل خلیفه زبان نرم نمی‌فهمند

بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس نهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ، درباره هشدار سردار سلیمانی در پی سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین توسط رژیم آل‌خلیفه، اظهار داشت: هشدار سردار سلیمانی به موقع بود. بیانیه ایشان اعلام موضع یک امت است.

وی افزود: آمریکا این کفر مجسم و چکیده همه پلیدی ها توسط عمال خود و البته با هزینه ی کشورهای وابسته قصد تغییر نقشه منطقه را داشته و در این مسیر آنچه فاقد ارزش است خواست و اراده مردم منطقه است. رهبران اسلامی و نخبگان مانع بزرگی در برابر نقشه های آمریکا هستند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس نهم همچنین تصریح کرد: آمریکا قصد دارد افراد شاخص و رهبران جریان ساز را در منطقه حذف فیزیکی کند. هشدار سردار برای جلوگیری از تکرار فاجعه شیخ نمر و زاکزاکی است. عمال سعودی و آل خلیفه زبان نرم نمی فهمند.

بیرانوند در خاتمه خاطرنشان کرد: هشدار سردار به موقع بود. وزارت خارجه هم در تراز انقلاب اسلامی واکنش نشان دهد.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان