۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین برگزاری جشن میلاد امام حسن در بیش از ۱۴۰ بقاع متبرکه استان
کد خبر: ۱۹۹۳۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۳۰ ساعت: ۸:۵۵ ↗ لینک کوتاه

مدیر کل اوقاف و امور خیریه قزوین خبر داد:

برگزاری جشن میلاد امام حسن در بیش از ۱۴۰ بقاع متبرکه استان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در بیش از ۱۴۰ امامزاده و بقاع متبرکه سطح استان خبر داد.

برگزاری جشن میلاد امام حسن در بیش از ۱۴۰ بقاع متبرکه استان
حجت الاسلام مصطفی نوروزی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: جشن میلاد امام دوم شیعیان با حضور ارادتمندان آن حضرت، در بیش از 140 امامزاده و بقاع متبرکه استان قزوین برگزار می‌شود.
وی افزود: همچنین به همین مناسبت ویژه برنامه‌ای در امامزاده حسین(ع) قزوین در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، مصادف با 14 و 15 ماه مبارک رمضان با سخنرانی حجت الاسلام مجید تلخابی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان و حجت الاسلام باقری برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به برگزاری مراسم افطاری خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم افطاری ساده با هدف ترویج فرهنگ افطاری ساده و دوری از تجمل گرایی یکی دیگر از برنامه‌های اداره اوقاف استان است.
وی تصریح کرد: در این راستا مراسم افطاری از محل نیات واقفین در مسجد شیخ الاسلام و حسینیه امینی‌ها برگزار می‌شود و همچنین در سایر مساجد و امامزادگان سطح استان نیز با مشارکت خیرین مراسم افطاری برگزار می‌شود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان