۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین نیروی هوایی محکم در مقابل نفوذ دشمن ایستاده است
کد خبر: ۱۹۹۲۰۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

نیروی هوایی محکم در مقابل نفوذ دشمن ایستاده است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: با توکل به خداوند متعال نیروی الهی هوایی در مقابل نفوذ دشمن همچون گذشته مقاوم و محکم ایستاده است.

نیروی هوایی محکم در مقابل نفوذ دشمن ایستاده است

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، امیر خلبان حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز با حضور در دانشگاه هوایی شهید ستاری از نزدیک در جریان روند پیشرفت آموزش های نظامی، علمی، ابداعات جدید در عرصه های تجهیزات نظامی و فنی و مهندسی قرار گرفت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش همچنین در جمع فرماندهان و اساتید این دانشگاه با اشاره به سخنان اخیر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر ایستادگی و تبعیت نکردن از جبهه استکبار گفت: با توکل به خداوند متعال نیروی الهی هوایی در مقابل نفوذ دشمن همچون گذشته مقاوم و محکم ایستاده است.

وی با اشاره به تلاش ها و برنامه‌ ریزی‌های گسترده استکبار و ایادی آن ها برای نفوذ به مراکز حساس کشور اظهار داشت: مهمترین وظیفه‌ی کنونی ما این است که در هر شرایطی به تبیین و روشنگری فرامین رهبر معظم انقلاب در بین دانشجویان و جوانان بپردازیم.

شاه‌صفی ضمن توصیه انتقال تجربیات فرماندهان و اساتید به نسل جوان تصریح کرد: پرهیز از فرصت سوزی، برنامه ریزی مناسب، آینده نگری و بکارگیری تجربیات تلخ و شیرین حوادث انقلاب اسلامی باید برای نسل حال و آینده جزء اصلی‌ترین برنامه‌های پیش رو قرار گیرد.

وی در پایان گفت: بیداری و مقاومت مردمی می تواند مانع بزرگی در مقابل حربه دشمنان باشد زیرا پشتیبانی مردمی همواره توانسته انقلاب ما را از تنگناهای تاریخی عبور دهد.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان