۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین تیم ۵ نفره گروهک تروریستی پژاک منهدم شد
کد خبر: ۱۹۷۸۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۴ ساعت: ۱۰:۴۳ ↗ لینک کوتاه

توسط قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) سپاه؛

تیم ۵ نفره گروهک تروریستی پژاک منهدم شد

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه از انهدام یک تیم پنج نفره گروهک تروریستی پژاک در شمال غرب کشور خبر داد.

تیم ۵ نفره گروهک تروریستی پژاک منهدم شد
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: یک تیم پنج نفره گروهک تروریستی پژاک در شمال غرب کشور و در منطقه عمومی سردشت که در یک عملیات دقیق اطلاعاتی، شناسایی و در دام رزمندگان قرار گاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه گرفتار آمدند، منهدم و پنج عضو آن به هلاکت رسیدند.

این اطلاعیه با اشاره به اینکه مقادیر قابل توجهی سلاح، مهمات و مدارک  از این تیم تروریستی به دست رزمندگان سپاه اسلام افتاده است می افزاید: تروریست های معدوم همان عاملین شهادت دو تن از بسیجیان بومی شهرستان مرزی سردشت در اردیبهشت ماه سال جاری و نیز شهادت یک مهندس بسیجی مربوط به اجرای طرح های سازندگی و محرومیت زدایی سپاه در این منطقه بودند.

در اطلاعیه روابط عمومی  قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه تأکید شده است: مردم غیور و انقلابی، رزمندگان سپاه اسلام و بسیجیان بومی منطقه  با هوشیاری کامل مراقب تحرکات عوامل وابسته به استکبار جهانی و دشمنان انقلاب و نظام اسلامی بوده و با هرگونه اقدام ضد امنیتی برخورد قاطع خواهند داشت.

انتهای پیام/1404

منبع: سپاه نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان