۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین بسیاری از کارخانه‌های کشور تعطیل شده‌اند
کد خبر: ۱۹۷۴۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۳ ساعت: ۱۴:۲۱ ↗ لینک کوتاه

وزیر صنعت:

بسیاری از کارخانه‌های کشور تعطیل شده‌اند

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: حل مشکلات اقتصادی بر عهده بنگاه‌های فعال در این حوزه بوده و باید به آن مبادرت داشته باشند.

بسیاری از کارخانه‌های کشور تعطیل شده‌اند
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ،محمدرضا نعمت‌زاده بعد از ظهر امروز در نشست خبری پس از افتتاح فولاد سپاهان برگزار شد، اظهار داشت: منطقه سنگان دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه اشتغال و درآمدزایی بوده و در سال‌های گذشته اقدامات مناسبی در حوزه بهره‌برداری از آنها انجام نشده بود، اما هم‌اکنون به همت مردم و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده تبدیل به یکی از مناطق بسیار مهم در اقتصاد شده است.

با اشاره به وظایف بنگاه‌های اقتصادی، خاطرنشان کرد: رسیدگی به مسائل اقتصادی از جمله اشتغالزایی و درآمدزایی از وظایف این قشر بوده که باید به آن مبادرت داشته باشند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در طول چند سال گذشته بسیاری از کارخانه‌ها در کشور تعطیل شده بود اما واحدهای خواف و سنگان به فعالیت خود ادامه داده و تولید ثروت داشته‌ و به رشد اقتصادی منطقه کمک کرده‌اند.

نعمت‌زاده با بیان اینکه تأمین زیرساخت‌های منطقه سنگان یک موضوع بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: هم اکنون با احداث واحدهای کنسانتره و گندله‌سازی پیشرفت‌های زیادی در این بخش به وجود آمده که امید می‌رود این روند ادامه‌دار باشد.

وی با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست در فعالیت‌های صنعتی، خاطرنشان کرد: 30 هکتار زمین در اختیار شرکت سپاهان قرار گرفته تا به فضای سبز تبدیل شود.
انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان