۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مدیریت مصرف یکی از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی است
کد خبر: ۱۹۶۳۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۸ ساعت: ۱۱:۱ ↗ لینک کوتاه

معاون شرکت توزیع نیروی برق استان:

مدیریت مصرف یکی از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی است

سیدباقر بابایی چگینی بیان کرد: مدیریت مصرف مسئله مهم و یک استراتژی بلندمدت است که یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی و یک حرکت جهادی در مقابل دشمن به شمار می‌آید.

مدیریت مصرف یکی از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، سیدباقر بابایی چگینی، معاون خدمات مشترکین و فروش شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در همایش طلایه داران تبلیغ عصر روز گذشته(دوشنبه) در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت مصرف بهینه برق گفت: امروزه اهمیت تامین برق موضوعی حیاتی است و شرکت توزیع نیروی برق انتظار مشارکت و همکاری همه مردم را دارد.
وی در ادامه افزود: علما و روحانیون نقش برجسته و بسزایی در امر اطلاع رسانی و مدیریت بهینه مصرف برق در اقشار مختلف جامعه داشته و با کمک آنان، می‌توان آهنگ رشد مصرف برق در جامعه را کنترل کرد.
این مسئول ادامه داد: مدیریت مصرف مسئله مهم و یک استراتژی بلندمدت است که یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی و یک حرکت جهادی در مقابل دشمن به شمار می‌آید و این مستلزم مصرف متعادل هم در دستگاه‌های دولتی و هم در آحاد خانواده‌هاست.
بابایی چگینی اذعان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان دو امر مهم را برای بهینه‌سازی مصرف برق در دستور کار خود قرارداده است، ابتدا کم کردن روشنایی‌های معابر، دوم اینکه از ورود دستگاه‌های الکتریکی با برچسب مصرف کمتر از A وB به داخل استان جلوگیری شود.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان گفت: در مجموع مصرف برق سه عارضه دارد که عبارتند از قیمت تمام شده بالا، از بین برنده منابع کشور و آلاینده بودن، یعنی در هر یک ساعت مصرف برق 922 گرم آلاینده به محیط انتشار می‌یابد که با کنترل و آموزش صحیح مصرف می‌توان از آن کاست.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان