۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین پیامبر اکرم(ص) بنیان گذار توجه به جوانان محسوب می شوند/ مدیریت شوم وهابی ها با غربی های مستکبر است
کد خبر: ۱۹۵۶۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت قزوین:

پیامبر اکرم(ص) بنیان گذار توجه به جوانان محسوب می شوند/ مدیریت شوم وهابی ها با غربی های مستکبر است

حجت الاسلام عابدینی گفت: اگر پیامبر اکرم(ص) در زمان کنونی حضور داشتند همانگونه که با شرک و کفر و الحاد جنگیدند بی شک با سردمداران کفر، تروریست های اجاره ای و پدیده های شوم وهابی ها و تکفیری ها که تلفیقی از کفر، شرک و الحاد و مهمتر از همه نفاق که پوششی برای شناخته نشدن می باشد، برخورد سخت می کردند.

پیامبر اکرم(ص) بنیان گذار توجه به جوانان محسوب می شوند/ مدیریت شوم وهابی ها با غربی های مستکبر است
حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی امام جمعه موقت قزوین در گفت و گوی اختصاسی با خبرنگار صبح قزوین ضمن  تبریک میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق (ع) به همه مسلمانان جهان و مستضعفان عالم حتی غیر مسلمانان جویای حقیقت اظهار کرد: پیامبر اسلام عصاره انبیاء، مرسلین از اولین تا آخرین می باشند که مولوی گفت: نام احمد نام جمله انبیاء است چون که صد آمد نود هم پیش ماست وی ضمن انتقاد از عدم فرهنگ سازی در خصوص برگزاری با شکوه جشن های میلاد حضرت رسول (ع) تصریح کرد: جا دارد که این روز یکی از جشن های بسیار مهم، باشکوه و چشم گیر در جامعه اسلامی میلاد رسول اکرم(ص) باشد.
میلاد حضرت امام صادق (ع)هم باعث می شود که این محفل نورانی تر  شود.
این استاد دانشگاه ادامه داد: برنامه ریزی ها آنگونه که انتظار عاشقان و علاقه مندان پیامبر اکرم(ص) باید باشد نیست در نتیجه ظهور و بروز جشن و شادمانی در دل های مردم فراوان است اما در انظار عموم کم رنگ تر است.
 دست اندرکاران فرهنگی باید فکری کنند تا این خلا پر شود و ظواهر کوچه و خیابان محافل و مجالس بیش از آنچه که است حال و هوای میلاد این بزرگواران را نشان دهند.
حجت الاسلام عابدینی به یکی از ویژگی های آن حضرت در به کارگیری جوانان در حکومت اشاره و تصریح کرد: اصولا دوران کارآمدی نشاط، فعالیت، خلاقیت، پشتکار و استقامت در دوران جوانی می باشد.
وقتی مسئولان در این دوران بر جوانان سرمایه گذاری کنند در سنین بالا آنها با توانمندی بیشتری پا به عرصه جامعه خواهند گذاشت و می توانند  نوآوری و فعالیت توام با خلاقیت داشته باشند.
نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خاطر نشان کرد: جوانگرایی حقیقتی است که امروز در جامعه ما مورد توجه قرار گرفته است به طوری که  رهبر انقلاب اسلامی بسیار به این معنا در فرمایشات و رفتار خود اهتمام ورزیده اند.
وی ادامه داد: پیشرفت و موفقیت خیره کننده در سال های اخیر مربوط به استفاده از فرصت جوانی است.
در عرصه هسته ای عمده موفقیت های کشور بر دوش جوانان است.
این یعنی اهمیت دادن به جوانان.
حجت الاسلام عابدینی تاکید کرد: پیامبر اکرم(ص) بنیان گذار توجه به جوانان محسوب می شدند.
چرا که علی رغم آنچه در جوامع آن زمان مطرح بود مبنی بر اینکه مدیریت جامعه و جنگ را افراد با سن بالا باید بر عهده می گرفتند، جوانی را برای فرماندهی جنگ انتخاب کردند تا توجه به جوانان از سیره و سنت ایشان ماندگاری پیدا نماید.
وی به بعد سیاسی حکومت حضرت رسول(ص) اشاره و تصریح کرد: هر کس که شرایط پیامبر عظیم الشان را بشناسد و تاریخ زندگانی ایشان را مطالعه نماید به این حقیقت که سیاست ما عین دیانت ما است و بزرگانی مثل امام خمینی(ره) و شهید مطهری برآن تاکید داشته اند خواهند رسید.
این مقام مسئول عنوان کرد: باید اعلام کرد این جمله حاصل تمام شرایط زندگی آن حضرت است.
 حضرت با نظام های طاغوتی جنگید و پایه گذار نظام نوین دینی شدند و مکتب نوینی را در جهان به نمایش گذاشتند.
وی افزود: آن حضرت مسیر سیاسی، دینی و حکومتی را برای آیندگان مشخص کرده اند از این رو به هیچ عنوان نمی توان حکومت و دیانت و سیاست را جدای از هم تصور کرد.
 بی شک مطالعه تاریخ  تصدیق کننده این واقعت است.
حجت الاسلام عابدینی در بخش دیگری از این گفت و گو به تشکیلات وهابی ها و تکفیری ها و سر منشا آن اشاره و ابراز کرد: باید دانست سازمان های سیاست گذار شیطانی و استکبار جهانی پدید آورندگان اصلی این تشکیلات به شمار می روند.
چرا که وقتی آنها  مطرح شدن دین را در خلا معنویت دنیا مشاهده کردند و نفوذ دین را تا دورترین نقاط آمریکا و اروپا، شرق و غرب عالم دیدند، وقتی  گرایش روز افزون مردم دنیا را با پرچم داری حضرت امام خمینی (ره )به اسلام دیدند سراسیمه و وحشت زده شدند.
امام جمعه موقت قزوین اضافه کرد: استکبار جهانی از هر نیرنگی و ابزاری از جمله صدام و یا القاعده ای که پرورش یافته و حاصل کار خود آنها بود استفاده کرد تا با استفاده از  شیوه هایی برای ایجاد نفرت در اذهان عمومی و تلقین اینکه مسلمانی یعنی نفرت، خشونت و خون ریزی ایجاد خوف و هراس کنند.
نماینگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خاطر نشان کرد: آمریکایی ها از سویی بعد از خروج از عراق خواستند بگویند تا زمانی که ما در عراق بودیم امنیت وجود داشت اما زمانی که آمریکایی ها خارج شدند امنیت هم از بین رفت.
با این حربه برای ایجاد جای پای محکم از یک سو و مسدود کردن نفوذ روز افزودن دین، به تخریب دین و نشان دادن چهره خشن از دین مبادرت کردند.
وی ادامه داد: البته ممکن است انسان های بی فکر و نادانی هم باشند که فکر کنند با کشتار مسلمانان و به خصوص شیعیان سعادتمند می شوند و این کار خوبی است اما اصل مدیریت و گردانندگی این جریان شوم شیطانی با غربی های مستکبر می باشند.
این مقام مسئول گفت: اگر پیامبر اکرم(ص) در زمان کنونی حضور داشتند همانگونه که با شرک و کفر و الحاد جنگیدند بی شک با این پدیده های شوم که تلفیقی از کفر، شرک و الحاد و مهمتر از همه نفاق را در خود دارد برخورد سخت می کردند.
 این افراد پوششی از نفاق را برای شناخته نشدن خود به چهره زده اند.
 پیامبر اکرم با این سردمداران کفر و استکبار جهانی و تروریست های اجاره ای برخورد  می کردند.
انتهای پیام/2004/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان