۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین عملکرد ۴۰ درصدی استان در بحث سوادآموزی افراد زیر ۵۰ سال
کد خبر: ۱۹۵۴۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۶ ساعت: ۱۴:۷ ↗ لینک کوتاه

معاون توسعه مدیریت آموزش و پرورش قزوین اعلام کرد:

عملکرد ۴۰ درصدی استان در بحث سوادآموزی افراد زیر ۵۰ سال

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: سال گذشته عملکرد ۴۰ درصدی در بحث سوادآموزی افراد گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال داشتیم که امیدواریم امسال در این زمینه به پوشش صددرصدی برسیم .

عملکرد ۴۰ درصدی استان در بحث سوادآموزی افراد زیر ۵۰ سال
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، همایش آموزش همگانی، توسعه پایدار پیش از ظهر امروز (یکشنبه) با حضور معاون آموزشي سازمان سوادآموزي كشور و جمعی از مسئولین در سالن آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگيان قزوین برگزار شد.
مرتضی سمیعی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان قزوین در این همایش اظهار کرد: نهضت سواد آموزی استان در سال گذشته به همت و تلاش مسئولان آموزش و پرورش، آموزشیاران و به ویژه مدیران مدارس عملکرد قابل قبولی داشته است.
وی با اشاره به اهمیت ریشه کنی بی‌سوادی اولیای دانش‌آموزان افزود: بحث سوادآموزی اولیای بی‌سواد جزء ماموریت‌ها و رسالت‌های اصلی آموزش و پرورش است که در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: سال جاری سومین و آخرین سال اجرای این ماموریت در استان است که امیدواریم بی‌سوادی اولیای دانش‌آموزان را به صفر برسانیم.
وی تصریح کرد: سال گذشته عملکرد 40 درصدی در بحث سوادآموزی افراد گروه سنی 10 تا 49 سال داشتیم که امیدواریم امسال در این زمینه به پوشش صددرصدی برسیم و یکی از خروجی‌های برگزاری چنین همایش‌هایی، اجرایی نمودن این امر مهم باشد.
سمیعی عنوان کرد: در سالی که با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است امیدواریم با تلاش همه مسئولان، سیاست‌های ابلاغی نهضت سوادآموزی و عملیاتی شدن آن در استان ساری و جاری شود.
وی تصریح کرد: یکی دیگر از رسالت‌های مهم آموزش و پرورش نهادینه کردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی، کار، تلاش و کارآفرینی در میان دانش‌آموزان است که بدون شک با همت همگانی محقق خواهد شد.
انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان