۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین اگر انقلابی بمانیم و انقلابی عمل کنیم بسیاری از مشکلات جامعه حل می‌شود
کد خبر: ۱۹۴۶۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۴ ساعت: ۱۶:۳۷ ↗ لینک کوتاه

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس:

اگر انقلابی بمانیم و انقلابی عمل کنیم بسیاری از مشکلات جامعه حل می‌شود

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل جامعه ما این است که برخی از اقتصاددان‌ها و کسانی که کار فرهنگی انجام می‌دهند، فکر و اندیشه غربی دارند در صورتی که روحیه انقلابی در کشور باید حاکم باشد.

اگر انقلابی بمانیم و انقلابی عمل کنیم بسیاری از مشکلات جامعه حل می‌شود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز(جمعه) در خطبه‌های پیش از نماز جمعه قزوین با اشاره به ویژگی‌های امام راحل اظهار کرد: امام خمینی(ره) خدا را محور همه اعمال خود قرار می‌داد به طوری‌که شعارهای مخالفان در ایشان اثر نداشت.
وی افزود: امام خمینی نه تنها در انجام واجبات و محرمات، بلکه نسبت به مستحبات و مکروهات نیز مقید بود و هر سه روز یکبار کل قرآن را تلاوت می‌کرد.
نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخن امام راحل خاطرنشان کرد: امام راحل یکی از دغدغه‌های خود را اینگونه بیان کردند که ما از شر رضاشاه و محمدرضاشاه خلاص شدیم اما از شر تربیت شدگان غرب و شرق به این زودی نجات پیدا نخواهیم کرد که اینان برپاکنندگان سلطه ابرقدرتان هستند.
وی با اشاره به خصوصیات تربیت شدگان غرب تصریح کرد: این افراد در مقابل غرب خودباخته بوده و برای خود جایگاهی قائل نیستند امروز نیز افرادی هستند که باور دارند بدون وابستگی به دنیای غرب، نمی‌توان اقتصاد کشور را نجات داد.
حسینی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب بیان کرد: برای رسیدن به استقلال اقتصادی باید این فکر و اندیشه در درون ما نهادینه شود که ما بدون کمک غرب نیز می‌توانیم به اهداف بلند خود برسیم.
وی اضافه کرد: اکنون با اتکاء به توانایی نیروی داخلی در علم نانو و هسته‌ای به جایگاه مناسبی دست یافته‌ایم؛ همچنین در بحث ساخت سلاح نظامی نیز به قدرتی رسیده‌ایم که 50 کشور جهان از ما سلاح خریداری می‌کنند.
نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شیفتگان دنیای غرب معتقدند باید از هر راهی زراندوزی کرد و صاحب ثروت و امکانات رفاهی شد؛ درحالیکه نظام جمهوری اسلامی این را نمی‌خواهد و رهبر معظم انقلاب همواره تاکید دارند که مسئولین نظام، باید دارای زندگی متوسطی باشند تا حال دردمندان جامعه را درک کنند.
حسینی عنوان کرد: روحیه غرب زدگان آثار خود را بر نظام گذاشته است و اگر امروز مردم ما هنوز با وجود مشکلاتی که دارند به این نظام و انقلاب وفادار و پایبندند به دلیل امام و رهبری و خون شهیدان است.
وی خاطرنشان کرد: امام راحل چون به دنیا هیچ دلبستگی نداشت با شجاعت و تمام توان در مقابل استکبار می‌ایستاد؛ اکنون نیز هر شخصیت انقلابی که تزلزل پیدا کرده، بدانید که آلوده مطاع دنیوی شده است و انسانی که وابسته به خدا نبوده و به فکر مال دنیا باشد از روحیه انقلابی دست می‌کشد.
نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره تاکید دارند که حوزه علمیه باید انقلابی بماند و خبرگان باید انقلابی عمل کند، زیرا اگر روحیه انقلاب باشد عدالت نیز هست و جامعه از زراندوزی دور خواهد بود و بانک‌های ما نیز ربوی نمی‌شوند.
وی ادامه داد: مشکل جامعه ما این است که برخی از اقتصاددان‌ها و کسانی که کار فرهنگی انجام می‌دهند، فکر و اندیشه غربی دارند اما اگر ما انقلابی بمانیم و انقلابی عمل کنیم به طور قطع بسیاری از مشکلات و مسائل جامعه حل خواهد شد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان