۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین جشن تکلیف دختران گامی برای آسمانی شدن+عکس
کد خبر: ۱۹۳۸۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

خاطره ای که رفت تا باقی بماند؛

جشن تکلیف دختران گامی برای آسمانی شدن+عکس

جشن فرشتگان آسمانی با حضور دختران ۹ ساله شهر اقبالیه برگزار شد.

جشن تکلیف دختران گامی برای آسمانی شدن+عکس
به گزارش صبح قزوین صبح امروز مراسم جشن تکلیف دختران 9 ساله  دبستان شهدای بانک ملی با حضور دانش آموزان، اولیاء  و برخی از مسئولین  شهر اقبالیه برگزار شد.
این مراسم که با مشارکت و تلاش انجمن اولیاء و مربیان و  آموزش و پرورش شهر اقبالیه تدارک دیده شده بود در بردارنده لحظات شیرین و به یاد ماندنی برای تک تک دانش آموزان حاضر در این جشن شد.
اجرای دکلمه، سرود دسته جمعی، اجرای تئاتر توسط دانش آموزان، نماز شکر و شیرین کام شدن دانش آموزان با کیک از جمله برنامه های این جشن به شمار می رفت.
IMG_0145 حجت الاسلام فاطمیان امام جمعه اقبالیه در این مراسم ضمن تبریک به دختران حاضر در جشن فرشتگان آسمانی اظهار کرد: امتحان پروردگار عالم از انسان اعمال وی می باشد که با انجام دادن یا ندادن آن موجبات رد یا قبولی خود را میسر می سازد.
وی  خطاب به دانش آموزان و مادران حاضر در مراسم تصریح کرد: حجاب یکی از دستورات الهی می باشد که میراث ائمه اطهار به تک تک ما است.
شهدا و ائمه به پاس حفظ شعائر دینی از جان خود گذشتند تا این اصل واجب برقرار بماند.
امام جمعه اقبالیه تاکید کرد: انسان موجودی مختار است که خود تصمیم می گیرد در چاه ظلمت باشد یا در راه مستقیم و صعود در آسمان الهی.
IMG_0149 حجت الاسلام فاطمیان در پایان خطاب به جمع حاضر گفت: دزدان زیادی در مسیر آدمی هستند، گاه دزد مال و اموال، گاه دزد غیرت و حجاب.
از این رو مواظب دزدان گروه دوم باشید.
احترام السادات مرتضوی مدیر مجتمع مطهره در گفت و گو با خبرنگار صبح قزوین اظهار کرد: این برنامه با مشارکت اولیاء و انجمن اولیا و مربیان انجام گرفته است.
 تمام تلاش مسئولان بر این بود که دانش آموزان ضمن ثبت خاطره ای خوب از رسیدن به تکلیف خود، با واجبات و محرمات آشنایی نسبی پیدا نمایند.
مرتضوی عنوان کرد: در این جشن بیش از 160 دانش آموز از مدرسه شهدای بانک ملی حضور داشته اند.
وی در خصوص برنامه آموزش و پرورش در ادامه ارتباط با دانش آموزان خاطر نشان کرد: در مدارس طرح اقامه نماز به منظور ادامه ارتباط با دانش آموزان و آشنا کردن آنها با اصول دینی انجام می شود.
لازم به ذکر است در پایان این جشن پیمان نامه دانش آموزان با پروردگار قرائت و با اهدای جوایزی از دانش آموزان تقدیر شد.
IMG_0171 لینک خبر مرتبط:  جشن فرشتگان آسمانی در اقبالیه انتهای پیام/2004/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان