۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین اجرای حکم شرعی دادستان قزوین کاری پسندیده و قانونی بود
کد خبر: ۱۹۳۴۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۲ ساعت: ۱۱:۲۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس حوزه علمیه قزوین:

اجرای حکم شرعی دادستان قزوین کاری پسندیده و قانونی بود

رئیس حوزه علمیه قزوین گفت: یک عمل منافی‌عفت اتفاق افتاده است و حکم اسلام هم برآن جاری شده است لذا اقدام دادستانی قزوین کاری پسندیده و قانونی بود.

اجرای حکم شرعی دادستان قزوین کاری پسندیده و قانونی بود
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، حجت الاسلام علی عباسی رئیس حوزه علمیه قزوین در خصوص اجرای حکم قضائی برای دانشجویان حاضر در یک پارتی شبانه بصورت نیمه‌عریان در قزوین اظهار کرد: متاسفانه یک عمل منافی‌عفت اتفاق افتاده است و حکم اسلام هم برآن جاری شده است اما عده‌ای زیرکانه و خائنانه سعی در عادی‌سازی این اتفاقات دارند.

عباسی گفت: در پی اجرای حکم شرعی دادستانی محترم قزوین که کاری پسندیده و قانونی است، یک نشریه محلی قزوین در اقدامی غلط سعی در عادی سازی اتفاقاتی نظیر پارتی‌های شبانه دانشجویان داشت و (جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان باشلاق خاتمه یافت) را تیتر کرده است! این تفسیر اشتباه است و باید علیه این نشریه هم اعلام جرم شود.

رئیس حوزه علمیه قزوین افزود: اینکه ما بعد از اقدام خلاف شرع و خلاف قانون یک عده که واقعا خیانت به خون شهداست، بیاییم و تفسیر غلطی از ماجرا و پیامدهای آن را به مردم عرضه کنیم و سعی کنیم فساد را بزک کنیم کاری غلط و شیطنت‌آمیز است که باید با آن برخورد شود.

وی تصریح کرد: تفاوت در میدان جنگ سخت و کارزار جنگ نرم در همین است. در جنگ نرم دشمن سعی دارد از درون نفوذ کند در حالی که ظاهری سالم دارد اما باطن را می‌پوساند. اما در میدان جنگ سخت جبهه معلوم است و مبارزه خیلی راحت‌تر است لذا جنگ سخت همان جهاد اصغر و کوچکتر نامیده شده است و به تعبیری جهاد در جنگ نرم همان جهاد اکبر است.

انتهای پیام/1404

منبع: شهر مینو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان