۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین بهره برداری از ۲۳۷ پروژه عمرانی و اشتغالزایی سپاه با چهار میلیارد تومان اعتبار در سیستان
کد خبر: ۱۹۲۸۰۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

بهره برداری از ۲۳۷ پروژه عمرانی و اشتغالزایی سپاه با چهار میلیارد تومان اعتبار در سیستان

با حضور سردار فروتن، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردارمارانی، فرمانده قرارگاه منطقه قدس نیروی زمینی سپاه، ۲۳۷ پروژه عمرانی، اشتغالزایی و محرومیت زدایی در منطقه سیستان به بهره برداری رسید.

بهره برداری از ۲۳۷ پروژه عمرانی و اشتغالزایی سپاه با چهار میلیارد تومان اعتبار در سیستان

با حضور سردار فروتن، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردارمارانی، فرمانده قرارگاه منطقه قدس نیروی زمینی سپاه، 237 پروژه عمرانی، اشتغالزایی و محرومیت زدایی در منطقه سیستان به بهره برداری رسید.

به گزارش صبح قزوین ( صبح قزوین ) منطقه سیستان و بلوچستان، معاون هماهنگ کننده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی، گفت: در سال 1394 این پروژه ها توسط قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و قرارگاه شهید هراتی زابل، به اجرا در آمده که امروز به بهره برداری رسید.

سرهنگ بامری احداث خانه های محرومین، احداث خانه های عالم، احداث و بازسازی مساجد، احداث استخرهای پرورش ماهی، جایگاه های پرورش بلدرچین، احداث جایگاه های شترمرغ، احداث طمینهای ورزشی روباز، برق رسانی و آبرسانی، تصفیه آب و چندین طرح دیگر را از جمله این پروژه ها ذکر کرد.

وی میزان اعتبار هزینه شده در این 237 پروژه را بالغ بر 40 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با حضور معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران، یک پروژه به نمایندگی از 313 پروژه دیگر که مربوط به احداث خانه محرومین در منطقه سیستان می باشد و بلافاصله از فردا کار احداث آنها شروع می شود نیز کلنگ زنی شد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه شهید هراتی زابل میزان اعتبار 313 پروژه مربوط به احداث خانه محرومین در سیستان را 63 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: به یاری خداوند، این پروژه ها باید ظرف شش ماه آینده در این منطقه به بهره‌برداری برسد.

سرهنگ بامری در ادامه از به اجرا در آمدن چندین پروژه عمرانی در آینده نزدیک به منظور محرومیت زدایی در منطقه سیستان، خبر داد.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان