۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین پرواز ۱۰ کیلومتری خلبانان پاراگلایدر قزوین از فراز تله‌سیژ کامان
کد خبر: ۱۹۲۲۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۰ ساعت: ۱۳:۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیته ورزش‌های هوایی قزوین خبر داد:

پرواز ۱۰ کیلومتری خلبانان پاراگلایدر قزوین از فراز تله‌سیژ کامان

رئیس کمیته ورزش‌های هوایی استان قزوین از اجرای پرواز اکتشافی در قله کوه تله‌سی‌یژ کامان خبر داد و گفت: این پرواز با مسافت تقریبی ۱۰ کیلومتر و صرف زمان نیم ساعت به طول انجامید.

پرواز ۱۰ کیلومتری خلبانان پاراگلایدر قزوین از فراز تله‌سیژ کامان
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ، سید صفاءالدین هاشمیان، رئیس کمیته ورزش‌های هوایی قزوین اظهار کرد: به مناسبت روز جهانی بدون دخانیات و با شعار پرواز علیه اعتیاد، سه تن از خلبانان پاراگلایدر قزوین با نام‌های علیرضا باقری و محسن پرهیزگاری به سرپرستی سیامک سقری‌ساز موفق به انجام پرواز از فراز ایستگاه مقصد تله‌سی‌یژ کامان واقع در قله گدوک قزوین به سمت منطقه الموت غربی در نزدیکی بهرام آباد و رازمیان شدند.


وی تصریح کرد: این پرواز با مسافت تقریبی 10 کیلومتر و صرف زمان نیم ساعت به طول انجامید که در نتیجه خلبانان در طول مسیر ارتفاع بیش از 3 هزار متر از سطح دریای آزاد را لمس کردند.
رئیس کمیته ورزش‌های هوایی استان قزوین با اشاره به ظرفیت بالای ورزش‌های هوایی در این استان خاطرنشان کرد: پرواز با پاراگلایدر یکی از ورزش‌های پر مخاطب مرتبط با صنعت گردشگری است.

وی در پایان ابراز کرد: با توجه به طبیعت بکر و منحصر به‌فرد منطقه الموت غربی بزودی سایت پروازی امامزاده اسماعیل(ع) با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین شهرداری رازمیان و بخشداری الموت غربی افتتاح می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان