۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین برنامه‌های سالگرد ارتحال امام اعلام شد
کد خبر: ۱۹۱۴۲۳ نویسنده: حجت الاسلام قابل تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۹ ساعت: ۹:۱۰ ↗ لینک کوتاه

در مصاحبه با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان؛

برنامه‌های سالگرد ارتحال امام اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین برنامه‌های هفته رحلت امام را اعلام کرد.

برنامه‌های سالگرد ارتحال امام اعلام شد
حجت الاسلام علی قابل، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، درباره برنامه‌های ایام رحلت امام(ره) اظهار کرد: برای سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و بزرگداشت 15خرداد ستادی از ارگان‌های مختلف در استان تشکیل شده است و ستادهای تابع نیز در شهرستان‌ها با برگزاری جلسات مختلف مطابق هر سال برای این ایام برنامه‌هایی را در نظر دارند.
وی در ادامه افزود: مسئولیت مستقیم برنامه‌های این ایام برعهده بسیج و سپاه است و ارگان‌های مختلف نیز در این زمینه کمک می‌کنند.
این مسئول با بیان اینکه اولین برنامه این ایام اعزام زائران به مرقد مطهر حضرت امام راحل است، گفت: برنامه‌های مختلفی برای مردم استان تدارک دیده‌ شده است که از یازدهم تا 16خردادماه به مدت یک هفته برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: به مناسبت بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام و مراسم 15خرداد و تجلیل از جایگاه ولایت فقیه سخنرانی‌هایی در سطح استان و در تمام مساجد برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت وصیتنامه امام خمینی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان اذعان کرد: برنامه‌های دیگر ما طرح تلاوت قرآن به یاد امام در پایگاه‌ها، نماز جمعه، مساجد و ادارات، اعزام سخنرانان به ادارات مختلف استان، مساجد و روستاهاست که درباره فضایل امام راحل سخنرانی خواهند کرد.
وی در ادامه برنامه‌ها بیان کرد: فرازهایی از وصیت نامه امام در طول این هفته بین نمازهای جماعت در همه مساجد توسط ائمه محترم نماز جماعت قرائت خواهد شد، همچنین مسابقه فرهنگی از وصیت نامه امام برای اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.
قابل اضافه کرد: مسابقه وصیت نامه امام خمینی(ره) در بعضی ارگان‌ها چون شهرداری، بنیاد شهید، نیروی انتظامی و ارتش برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: همچنین شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی مسابقه‌ای برای عموم مردم از طریق اطلاع رسانی در سایت‌ها برگزار می‌کند و به مناسبت 53اُمین سالگرد 15خرداد به 53 نفر هدایای ویژه‌ای چون صحیفه نور حضرت امام و کمک هزینه سفر به مشهد اهدا می‌شود.
این مسئول با اشاره به سایر برنامه‌ها این ایام اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر از مراحل مختلف نهضت حضرت امام در میعادگاه‌های نماز جمعه و استخراج فرمایش‌های امام و رهبری به تناسب مسائل روز و قرار دادن آنها در اختیار مبلغان برای سخنرانی در همایش‌ها از دیگر برنامه‌های ماست.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات در پایان بیان کرد: برخی از ارگان‌ها از روز 11خرداد وصیت نامه امام را از طریق سایت‌ها یا اهدای کتاب و جزوه در نمازجمعه در اختیار مردم قرار خواهند داد، همچنین برگزاری تجمع‌ها برای بزرگداشت امام که از طریق صدا و سیما نیز پخش می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان