۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین از "پس‌ افتادن ۲۷ سرباز آمریکایی" در اثر غرش جنگنده‌های روسی تا گریه‌های "تفنگداران امپریالیسم" در خلیج فارس+ تصاویر
کد خبر: ۱۹۰۰۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۶ ساعت: ۱۳:۱۰ ↗ لینک کوتاه

دعا کنید "قدرت آمریکا" را نبینید؛

از "پس‌ افتادن ۲۷ سرباز آمریکایی" در اثر غرش جنگنده‌های روسی تا گریه‌های "تفنگداران امپریالیسم" در خلیج فارس+ تصاویر

دریادار "علی فدوی" فرمانده ندسا گفت: سربازان آمریکایی در زمان دستگیری جرات نکردند حتی به سلاحشان نگاه کنند.

از "پس‌ افتادن ۲۷ سرباز آمریکایی" در اثر غرش جنگنده‌های روسی تا گریه‌های "تفنگداران امپریالیسم" در خلیج فارس+ تصاویر
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،  تهدیدات مقامات آمریکایی ضد جمهوری اسلامی ایران هیچگاه نقطه پایان ندارد و مقامات "کاخ سفید"  یا همپیمانان آن ها در موسسات دولتی یا خصوصی، جمهوری اسلامی را به اقدام نظامی تهدید می کنند. 

اخیرا یک انجمن وابسته به نهادهای نظامی آمریکایی ، ملت و دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران را با توهین هایی خطاب کرده و عنوان داشته که "دعا کنید قدرت ما را نبینید".


**بازخوانی بیانیه انجمن ملی سلاح آمریکا 

دیلی کالر گزارش داد: انجمن ملی سلاح آمریکا سازمانی به منظور ترویج مالکیت سلاح گرم و ارائه آموزش چگونگی استفاده از این تسلیحات در آمریکا است و با انتشار ویدئویی مدعی شد ایران باید از رویارویی با مردم آمریکا بترسد. 

در این ویدئو صدای خواننده‌ای به گوش می‌رسد که در سخنانی گستاخانه مدعی می‌شود: پیغامی به ایران و دیگر تروریست‌ها، گوش کنید؛ شما با رئیس جمهور جوان، کم تجربه و صلح طلب ما و تعدادی از دوستان نه چندان قدرتمندش روبرو شده اید، نه با مردم آمریکا. شما هنوز با مردمی که در صورت لزوم با دستان خون آلود و خالی از کشور خود دفاع خواهند کرد روبرو نشده اید؛ مردم سخت کوشی که قادرند با تمساح‌های عظیم الجثه درگیر شوند. شما با کشاورزان، کابوی‌ها، معدن کاران و کارگران صنایع فولادی و حتی پلیس‌های آمریکایی روبرو نشده اید. شما هرگز هیچ کدام از این ها را ندیده و باید دعا کنید که هرگز نبینید. ما امن‌ترین جای آزادی یعنی انجمن ملی سلاح هستیم.

اولین سوالی که درباره قدرت آمریکایی ها مطرح می شود این است که آیا ارتش ایالات متحده آمریکا با تجهیزات انبوه و بودجه بیش از 600 میلیارد دلاری جزئی از قدرت ایالات متحده در جهان محسوب نمی شود؟ 


از


نکته اول قابل طرح اینکه این ویدئو جدا از آنکه توهینی به ملت و نظام جمهوری اسلامی به حساب می آید، یک اهانت آشکار به نیروهای مسلح آمریکاست؛ چرا که در ویدئو مذکور نامی از آن به زبان نیامده اما بر اساس آن پلیس ایالات متحده عنوان شده که بسیار قوی است. 

یک پرسش؛ تعریف سخت کوشی و شجاعت در آمریکا و در نهادهای مختلف این کشور چیست؟ آیا یک سرباز آمریکایی که وارد خدمت در ارتش ایالات متحده می شود نباید دارای حداقل شجاعت باشد تا بتواند از آرمان های کشورش دفاع کند. 

چه تفاوتی بین مزدور و سرباز وجود دارد وقتی که هرکدام در شرایط بحرانی قرار بگیرند به سرعت شکست را می پذیرند و این موضوع درباره سربازان ارتش ایالات متحده آمریکا به خوبی صدق می کند و نمونه آن ماجرای غرش جنگنده روسی برفراز ناوشکن  "دونالد مک کوک" و همچنین دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس بود. 


**ماجرای "پس افتادن 27 سرباز آمریکایی در دریای سیاه

البته یکی از نکات قابل طرح برای انجمن ملی سلاح آمریکا؛ اتفاق سال 2014 میلادی بر روی عرشه ناو "دونالد مک کوک" (دونالد کوک) در "دریای سیاه" است که نظر افکار را به خود جلب کرد.  

استیو وارن سخنگوی وقت پنتاگون با اشاره به اینکه پرواز جنگنده سوخو 24 روسیه بر فراز ناو «دونالد کوک» آمریکا باعث شد 27 تفنگدار این ناوشکن از ترس از حال بروند، عنوان داشت:  هر 27 تفنگدار استعفا کرده‌اند و روانشناسان این سربازان  نفر را تحت معاینه قرار داده‌اند. 


از


پنتاگون در سال 2014 میلادی در بیانیه‌ای اعلام کرد یک فروند جنگنده روسی "سوخو" 12 بار نزدیک ناوشکن "دونالد کوک" در دریای سیاه در ارتفاع پایین مانور داده است. پنتاگون در این بیانیه مدعی شده است که این جنگنده حمله به ناوشکن آمریکا را شبیه‌سازی کرده است. 

بنا به گزارش "راشا تودی" طبق قوانین بین‌المللی، لنگر انداختن کشتی‌های آمریکایی در دریای سیاه به مدت بیش از 14 روز ممنوع است و اگر بیش از این مدت طول بکشد روسیه حق دارد به این کشتی‌ها حمله کند. 

حال با این تفاسیر چرا ایالات متحده آمریکا که خود را ابرقدرت جهان می داند و بیش از 700 پایگاه نظامی در جهان دارد؛ از یک جنگنده "سوخو 24" نیروی هوایی ارتش روسیه ترسید و سربازانش "پس افتادند" ؟ 

طبق نظر انجمن ملی سلاح آمریکا؛ پلیس که جزئی از نیروهای مسلح این کشور هستند؛ می توانند با تمساح های عظیم الجثه را به مبارزه بطلبند و با دستان خونین از کشورشان دفاع کنند؟ این سربازان آمریکایی از غرش یک جنگنده روسی نترسند، مبارزه با تمساح های عظیم الجثه پیشکش.

** دستگیری تفنگداران دریایی ارتش آمریکا در جزیره فارسی و گریه های تفنگداران ایالات متحده 

اما دومین مرتبه ای که می توان نشان داد ؛ ارتش و نیروهای مسلح آمریکا آنچه که انجمن ملی سلاح این کشور نیست ، اتفاق اخیر در خلیج فارس و دستگیری تفنگداران دریایی ارتش آمریکا در جزیره فارسی و گریه تفنگداران آمریکایی است.



از

از

ساعت 16:30 روز سه شنبه مورخ 94/10/22 دو فروند شناور رزمی آمریکایی حامل ده تفنگدار مسلح که وارد آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در حوالی جزیره فارسی شده بودند، توسط واحدهای شناوری رزمی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه توقیف و به این جزیره منتقل شدند.


از

از


جالب است زمانی که این تفنگداران دستگیر شدند؛ ابتدا زانو زدند و پس از آن گریه کردند. اینجا هم لازم به توضیح است که نه سپاه پاسداران آن تمساح عظیم الجثه ای بود (البته این یک قیاس  "مع الفارق" است که آمریکایی ها مدعی شده اند) که انجمن ملی سلاح آمریکا می گوید و نه سربازان ایالات متحده دست خالی بودند. 

اما آمریکایی ها به سرعت خود را تسلیم کردند و نشان دادند بدون درگیری و با وجود تجهیزات پیشرفته از قدرت ندسا شدیدا ترسیده اند و این موضوع نشان از توانمندی بالای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد.

دریادار پاسدار "علی فدوی" فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این زمنیه عنوان داشت: با اینکه سربازان آمریکایی نیروهای آموزش دیده‌ای بودند؛ اما در زمان دستگیری جرات نکردند حتی به سلاح‌شان نگاه کنند. 

در مجموع هم قدرتنمایی ارتش روسیه در دریای سیاه و هم توان بازدارندگی نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس نشان داد آنطور که انجمن ملی سلاح آمریکا بیان می کند ؛ ارتش این کشور توانایی مقابله با بحران ها را با وجود تجهیزات انبوه ندارد؛ چه برسد به اینکه بخواهد با تمساح های عظیم الجثه با دست خالی بجنگد. 

 

انتهای پیام/ 1404
 

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان