۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین انتخاب آیت الله جنتی سیلی محکمی به انگلیس خبیث بود
کد خبر: ۱۸۸۸۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۴ ساعت: ۱۴:۳۰ ↗ لینک کوتاه

عضو خبرگان رهبری در مجلس:

انتخاب آیت الله جنتی سیلی محکمی به انگلیس خبیث بود

عضو خبرگان رهبری در مجلس بیان کرد: انصافا با انتخاب آیت الله جنتی به ریاست مجلس خبرگان نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری، درصدد برآمدند که جوابی دندان شکن به انگلیس خبیث بدهند.

انتخاب آیت الله جنتی سیلی محکمی  به انگلیس خبیث بود
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، آیت‌الله علی اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان، در تحلیل این انتخاب خبرگان ملت گفت: انصافا نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری، درصدد برآمدند که جوابی دندان شکن به انگلیس خبیث بدهند.
وی با اشاره به دخالت های انگلیس در امور ایران و به ویژه در زمینه انتخابات خبرگان رهبری و تلاش برای تاثیرگذاری در این انتخابات، تصریح کرد: انگلستان با رسانه تفرقه‌افکن خود تلاش کرد تا در انتخابات مجلس خبرگان دخالت کرده و در این مجلس مهم، نفوذ کند.
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، تاکید کرد: با وجود تلاش‌های دشمنان، تصمیم تاریخی مجلس خبرگان رهبری در کنار همه اختلاف نظرها و سلیقه‌های گوناگون، بر این شد که سیلی محکمی به دولت خبیث انگلستان زده شود.
گفتنی است، دولت انگلستان چندی پیش از انتخابات مجلس خبرگان رهبری با محوریت بی‌بی‌سی فارسی تلاش کرد تا با تاثیرگذاری بر افکار عمومی، علیه برخی کاندیداهای انتخابات خبرگان جوسازی کند که آیت‌الله جنتی در مرکز این تخریب‌ها قرار داشت.
بی‌بی‌سی فارسی در تحلیل‌های خود آیت‌الله جنتی را به همراه حضرات آیات یزدی و مصباح به عنوان چهره‌های تندرو معرفی کرده و تاکید داشت که نباید به این چهره‌ها رای داد.
در نهایت آیت‌الله جنتی ضمن حضور در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز با کسب اکثریت قاطع 51 رأی خبرگان ملت، از مجموع 86 رای، به عنوان رئیس این مجلس انتخاب شد.
انتهای پیام/2002

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان